Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: Audi 100 C4 Hella Halogeen mistlampen installeren

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi 100 C4 Hella Halogeen mistlampen installeren

    "ik wil niet lullig doen, maar waarom begin je ergens aan een klus die snel moet gebeuren, terwijl jij zelf er geen verstand van hebt?"- omdat ik mist verwacht ;-) en omdat ik afhankelijk ben van derden die een garage met dak hebben ;-). En als ik ergens geen verstand van heb, dan begin ik er gewoon aan en zie wel hoe het uitloopt ;-). Ps: hoi orcinuses, je doet niet lullig. ;-)

    De mistlampen zijn door mij intussen geïnstalleerd en het effect is erg goed. Het zicht is in de breedte EN in de diepte veel beter. Hella 186 breedtestralers uit de jaren 80 vermoed ik. Het is misschien geen gezicht zo op het front maarja... zicht (veel) beter zicht is voor mij belangrijker. De mistlampen zijn aangesloten op de oorspronkelijke de door Audi voorinstalleerde bedrading, zie de linkerbedrading op de foto hierboven. De orginele 15 Ampere zekering is vervangen door een 30 Ampere wegens de grootte van de lampen. De orginele stekker is van de orginele bedrading af en heb ik in noodval nog. De bedrading zit er nog aan vast. Allen bedankt voor jullie bijdrage!

  2. #22
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Minste wat je kan doen is even foto's plaatsen van het eindresultaat....
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi 100 C4 Hella Halogeen mistlampen installeren

    De originele mistlampen hebben kabels die vooraf al geïnstalleerd zijn, deze kabels heb ik gebruikt om de mistlampen te voorzien van energie. Ik heb wel de desbetreffende relais verhoogd naar 30. Ik zal zsm foto's toevoegen. Excuses voor de vertraging. Hieronder een afbeelding met op de bumper 2 gemonteerde haken die ik zelf gemaakt heb om de mistlampen te bevestigen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  4. #24

    Standaard Re: Audi 100 C4 Hella Halogeen mistlampen installeren

    Je bent het snelste klaar met de originele 100 S4 koplampunits: die hebben naast stads- / dimlicht en verstralers ook mistlampen. Je kan ze zelfs krijgen met xenon erin.
    Kwestie van geld, niet van tijd. Bovendien wil je de grill niet afdekken; de luchtstroom naar je radiateur en intercooler wil je niet negatief beinvloeden. (of je moet in scandinavie wonen...)

    Dat Audi de mistlampen af-fabriek daar bedacht heeft, heeft reden: maximale airflow naar alle koelers.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 11-02-13 om 16:37.
    turn in turn out turn on

  5. #25

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    482
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi 100 C4 Hella Halogeen mistlampen installeren

    De lokale werkplaats was zo 'handig' geweest om juist DIE lampen eruit te slopen onder het mom van: "de lamp is kapot en we installeren voor je wel 'nieuwe' (niet wetende natuurlijk dat ze gewoon de basislampen hadden geïnstalleerd.... GRRR).

    Die xenonlampen zijn inderdaad voor mij een kwestie van geld. ( snif... )

    LEUKE MEID IN DIE FOTO!

    Hier nog meer foto's (met... inderdaad... 2 joekels van lampen (maar ik heb meer baad bij beter zicht in de bergen bijv. als slecht zicht ;-) ):

    PS: audi 100 c4 scheinwerfer >> http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=a...at=0&_from=R40
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door audi.100.s4.avant; 12-02-13 om 22:25.


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •