Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 267

Onderwerp: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Ik zag die rubbers powerflex is eigenlijk geen rubber he, de eerste keer op de sloop, interauto, daar was een let zich een coupequattro aan het ombouwen met al deze rubbers erop.
    Die zei me met de normale rubbers is die in Letland zo stuk !
    Het was trouwen eentje met rechtse besturing en hij had hem al omgebouwd naar links, ik heb hem nog geholpen met de stroomverdeler te demonteren !
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  2. #62

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Haha leuk.
    Ja, ik weet het. Ik ga dan wel voor de zwarte versie, las dat de paarse soms net zo weinig demping hebben als de originele.

    Trouwens, op aanraden van de verkoper toch maar de 272 graden nok besteld ipv de 276. Hij vertelde me dat deze speciaal voor de turbo modellen was ontwikkeld. (verwacht hem een deze dagen)

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Vanmiddag bij de ICT geweest, en die man daar vond hem vrij netjes gesoldeerd maar heeft hem zelf nog even met andere tin gedaan.

    Alleen nog steeds geen vonk...
    Helaas heeft een klasgenoot mn oude chip laten vallen dus die is niet meer heel, maar ik zie net dat Jan Los nog een ECU heeft staan, dan ga ik die maar bestellen. (En dan het solderen wel laten doen.)


    Ook nog gemaild met EPS die op hun site specifiek voor de 200 met MC blok een spruitstuk aanbieden, maar blijkbaar bestaat die niet....
    Ze hadden nog wel een Dialynx staan, maar waren er vrij zeker van dat die niet zou passen. Ik mocht hem wel proberen en evt terug sturen, maar daar moesten ze 1150 euro voor hebben
    dus ik heb maar even vriendelijk bedankt (das wel heel veel voor een niet spaghettispruitstuk en ik las ergens dat deze nieuw bij Dialynx 350 pond kostte...)
    Laatst gewijzigd door keesie75; 04-06-14 om 15:31.

  4. #64

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Kees over wel spruitstuk gaat het, uitlaatspruitstuk misschien?
    Wel vreemd dat ze zeker weten dat het niet past terwijl ik toch op de KG een tweedelig spruitstuk van een MC heb zitten, die dyanynx spruitstukke zijn ze op het duitse forum niet over te spreken schijnen nog sneller te scheuren als orgineel, en orgineel ik meen dat het al was bij 30000 of 40000 dat ze scheuren vertoonde dan.
    IK heb of moet nog ergens een adresje hebben die maakt ze dan in RVS, misschien een optie en misschien nog wel voor meerdere welicht zou het mogelijk zijn in beperkte oplage er een stel te laten maken bij hem?
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  5. #65
    formatix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    397
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Ik zou er ook een willen mijne heeft ook een klein scheurtje rookt alleen een beetje bij half warme motor der na is het weg maar de motor loopt op dat Moment ook een beetje plofjes
    Audi 80 b2 1.3 gambarot (verkocht)
    Audi 200 turbo kg gold ( verkocht )
    Audi 200 turbo mc gold ( verkocht ) audi A4 2.4 30v royal Brown


  6. #66

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Inderdaad uitlaatspruitstuk ja. Zou mooi zijn als je ze in RVS kan laten maken. Ook meter beter doorstroming dan standaard?

    Nog vreemder dat ze iets aanbieden voor de MC maar dat dat er blijkbaar niet is.

  7. #67

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesie75 Bekijk Berichten
    Inderdaad uitlaatspruitstuk ja. Zou mooi zijn als je ze in RVS kan laten maken. Ook meter beter doorstroming dan standaard?

    Nog vreemder dat ze iets aanbieden voor de MC maar dat dat er blijkbaar niet is.
    Betere doorstrooming kan je naar mijn idee vergeten, heb je eens gekeken hoeveel plaats dat er daar is?
    IK heb het al vernieuwd door een tweedelige of voor een tweedelige, hij moet dan ook eentje hebben waar hij het op proberen kan, maar daar heb ik een sloperd voor.
    Maar die moet hij dan ook nog eens daar bij hem hebbben, volgens mij is de enigste meer doorstroming als het kruisstuk er al uit is en en dikkere downpipe, en dan daar achter de RVS uitlaat van CAC in Luxemburg?
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  8. Ad
  9. #68

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Die Dialynx heeft toch ook een net iets betere doorstroming? Zou hij die als voorbeeld kunnen nemen.

  10. #69

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    1.jpg2.jpg3.jpgmanifold.jpgmanifold RVS.jpgIk heb al door de tijd een paar voorbeelden voor hem verzameld ervoor.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  11. #70
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    voor mijn gevoel zou ik de eerste willen...

    De Dyalinx en de laatste geven denk ik niet veel betere doorstroming dan een originele. Al zal de buisdiameter groter zijn van de laatste en je hebt geen/minder last van de "ster"
    Van de prijs van die laatste (uit Duitsland) viel ik laatst bijna van m`n stoel trouwens... ! Wat was het ook al weer Jan?

  12. #71

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Sla me dood juist omdat die zo duur was ben ik het schijnbaar meteen weer vergeten.
    1 2 en 3 zijn trouwens van zelfde makelaardij alleen vanuit een andere hoek genomen dacht ik,maar ook die vond ik naar mijn idee te duur.
    Ben zelfs van mening teminste die aanbieding wat die persoon me toen deed, weet niet of dat nog zo is als die de sloperd zou zien, en hoeveel plaats er is voor!

    Voor de tweedehandse tweedelige vroeg men zich toen aan mij 250 euro en heb zelfs 300 gegeven ervoor als ik hem maar snel zou krijgen en opeens ging het heel snel !
    Laatst gewijzigd door johnny666; 04-06-14 om 20:55.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  13. #72

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Die eerste ziet er zeker het beste uit. Past die ook?

  14. #73

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Of die past ?
    Is iemand van het duitse forum wat die gemaakt heeft voor een 200 dus ik neem aan dat die past, ik kreeg echter toen ik hem stuk had van die persoon een aanbieding hij zou me eentje kunnen maken voor 250 euro, ik dacht dat kan toch niet waar zijn?
    En hij wou mijn auto ervoor voor het een en ander te proberen, ja dan word ik gek als iemand iets proberen wil op mijn auto, ik duw overal een laptussen zodat ik niks beschadig en hem dan iemand geven erbij?
    Toen had ik de sloperd trouwens nog niet, die heb ik me ernaar aangeschaft, en aangezien ik niet lopen kan helaas nog niks aan gebeurd aan die wagen !
    Kan wel lopen maar niet zoals ik wil trouwens !
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  15. #74

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Ja dat heb ik ook. Laat verder maar een iemand aan mn eigen auto's sleutelen.
    Maar als hij die dingen kan maken voor dat geld zou het wel mooi zijn (zal die inmiddels wel verder ontwikkeld hebben neem ik aan).

    En heb daar ook eerder 1150 euro voor over dan voor een Dialynx natuurlijk.

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Die duitser vroeg wel meer naar mijn idee dan zou ik op het forum moeten nazien wat die vroeg, die 250 euro was van iemand in Nederland ik moet nog eens zoeken of ik die gegevens nog heb van die persoon.
    En als het er meer worden zouden kunnen gaan zou er misschien nog wel wat aangedaan kunnen worden aan die prijs gok ik zo eens, maar zoals geschreven hij heeft nog niks gezien hoeveel plaats er voor is, dat bedrag noemde hij me over de telefoon en dat is hoe lang geleden nou?
    Ik gok twee jaar misschien?
    En als hij dan zo in die prijsklasse blijft laat ik me meteen een dikkere downpipe maken van hem zodat dat ook een betere flow heeft dan!
    Laatst gewijzigd door johnny666; 04-06-14 om 21:19.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  17. #76

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Nou ja, zou mooi zijn als het kan. Volgens mij is het spruitstuk wel de grootste begrenzing bij mij.
    Ik wil trouwens ook nog een absorptiedemper ipv dat standaard ding.

  18. #77

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Let op het springen van de lintworm:
    https://www.youtube.com/watch?v=Rza-...ature=youtu.be

    Hij startte meteen met de nieuwe ECU.

    Ik heb nog niet heel goed gezocht, maar die stabi rubbers van de 80, 90 en Coupe zijn in ieder geval anders.

    Wel bij mn Skoda een setje 25 mm Eibach stabi's er onder (voor normaal 21 mm, achter helemaal geen) en veerpootbruggen voor, achter en een onder het subframe,
    en die drift met zn voorwielaandrijving nu beter dan mn Audi. Haha
    Het is wel een enorme verbetering in ieder geval dus nu wil ik het op de Audi zeker ook.

  19. #78

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Mocht er meer informatie of duidelijkheid zijn over het uitlaatspruitstuk, ik doe mee.
    Die van mij is ook al een lange tijd gescheurd en zou er graag een nieuwe voor hebben.

  20. #79

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Ik moet er nog steeds een keer naartoe rijden naar die man wat me die aanbieding deed, waar ik het meeste mee zit is de bereikbaarheid van de schroeven, ik zou anders niet weten hoe ik ze op het juiste moment dan vast krijg.
    Ik draai namelijk elke schroef kapot bij mij is vast ook echt vast, en deze mogen maar geloof ik 30 nm hebben dacht ik zo uit mijn hoofd, tegen de tijd dat ik meer weet start ik wel een topic erover en zie wel wie erop inhaakt of niet.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  21. #80

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    28
    Posts
    239
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: 200 TQ: ventilator draait altijd + tips voor tuning?

    Ik laat er maandag een RVS dempertje onder zetten, dus ik zal die man ook meteen even vragen of hij zo'n spruitstuk kan lassen.

    Stond vanmiddag ook weer stil met de Audi (op een erg handige plek natuurlijk).
    Kreeg hem met remmenreiniger gelukkig weer gestart en toen snel naar een vriend in de buurt gereden, bleek daar dat het stelschroefje wat bij de gasklep zit was verdwenen.
    We hebben er nu iets op gebeund dat hij wel blijft lopen, maar een mooie oplossing in het niet. Heeft iemand toevallig nog zo'n schroefje liggen of weet waar te koop?

Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •