Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Tweemaal radiateur stuk

  1. #41

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Tweemaal radiateur stuk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbreuer Bekijk Berichten
    @johnny666

    Omdat het juist zo makkelijk sleutelen is ten opzichten van moderne wagens.

    Maar ik kan de tijd amper vinden om er aan te sleutelen en de auto staat ook niet droog.

    Ik zal verdere toelichting in mijn vaste topic zetten.

    Overigens heb ik nagegaan wat Ben aanhaalde maar ik kon niets verdachts vinden. Vond achterop het blok wel een sensor maar ik kan niet testen?

    Nu heb ik de thermostaat vervangen met een 80graden variant.
    Ja en je hebt de themtostaat vervangen voor een 80 graden variant, wat denk je wat je dat brengt?
    Alleen maar meer brandstofverbruik en als je stilstaat zal hij er heus niet koeler op worden de moter alleen als je rijd dus dan, zelf heb ik de 82 graden variant erin.
    Bij welke temp schakeld je sensor wat de fan aanstuurd in de radiator en dan vergeet die sensor aan de achterzijde van het blok maar eens dat kan ik je vertellen zonder meter boeken.
    Plus als, het is nou de tweede keer dat je radiator kapot is gegaan door zoiets, trek er dan ook maar meteen twee nieuwe kabels langs die wat die fan schakeld.
    Heb je trouwens een airco versie?
    Oplossing

    Die Fan moet dus eerder aanslaan, tel eens 1+1 bij mekaar op, bij rijden geen last en alleen bij file of in de stad problemen, het kan zelfs zijn dat de fan helemaal niet schakeld, kabelbreuk dus,en dat hoeft niet altijd te zijn.
    Die kabels kunnen best van tijd tot tijd goed zijn maar ook af en toe niet goed zijn.
    Bij mij als ik wat heb is het eerst waar ik nou zoek kabel breuk, dankzij @brun is dat gedeeldte van mijn hersenen weer in werking getreden!

    P.s
    Die mondeo puike wagen zeg !
    Heb altijd graag Ford gereden met plezier, tot het nieuwer model problemen met zekeringskast, toen was het een nieuwe wagen nou niet meer.
    Ik heb van de Mondeo nog geen klachten gehoord !
    Laatst gewijzigd door johnny666; 29-05-14 om 20:55.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  2. #42
    formatix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    397
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tweemaal radiateur stuk

    Kben 26 en ik hou van oude auto,s , snap niet dat mensen oldtimers Nogsteeds voor oude mensen vind , ik zie steeds meer jongere mensen in oude auto,'s rijden juist omdat ze deze auto,'s meer waarderen dan de nieuwe , persoonlijk hou ik gewoon van de 5 cilinder en de lijnen van een 200 ,

    We mogen blij zijn dat de jeugd ze nu oppikt en in leven houd aangezien er genoeg na de sloop vliegen

    Klassieker liefde is niet leeftijd geboden
    Audi 80 b2 1.3 gambarot (verkocht)
    Audi 200 turbo kg gold ( verkocht )
    Audi 200 turbo mc gold ( verkocht ) audi A4 2.4 30v royal Brown

  3. #43
    marc_audi100cd_1985's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.144
    Kudos
    23
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Tweemaal radiateur stuk

    Hoi Jeroen ,
    mooi dat ie weer rijdt.
    Ik snap het wel dat je m nu wilt verkopen maar heb je de oorzaak nu ook gevonden?
    Audi 100 CC type 44 C3 sedan, 85 KW, KZ motor, 5-bak, kat+lambda, Bj 4-1986 , (benzine KE-jetronic), op LPG (1/2012).
    Audi Avant Q aanhanger 1986 . (Cuore aut.'05 + Materia aut. '07)

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    3.967
    Kudos
    27
    Land
    Land

    Standaard Re: Tweemaal radiateur stuk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door formatix Bekijk Berichten
    Kben 26 en ik hou van oude auto,s , snap niet dat mensen oldtimers Nogsteeds voor oude mensen vind , ik zie steeds meer jongere mensen in oude auto,'s rijden juist omdat ze deze auto,'s meer waarderen dan de nieuwe , persoonlijk hou ik gewoon van de 5 cilinder en de lijnen van een 200 ,

    We mogen blij zijn dat de jeugd ze nu oppikt en in leven houd aangezien er genoeg na de sloop vliegen

    Klassieker liefde is niet leeftijd geboden
    Zo graag word er dus gesleuteld.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenbreuer Bekijk Berichten
    Auto rijdt weer.
    Maar ik ben er echt klaar mee. Binnenkort in de juiste rubriek te koop!
    Bij een nieuwer auto kan er niet veel gesleuteld meer worden zonder al te veel kosten.
    Audi 100CC sedan 1.8DS 210600 km Audi 200TQ sedan 2.1KG 076666 km

  5. #45
    jeroenbreuer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    1.151
    Kudos
    27
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Tweemaal radiateur stuk

    @johnny666 Waardeer je hulp maar soms vraag ik me wel eens af of je niets beters te doen hebt of dat je niet moe word van jezelf. Zet expres in dit draadje dat ik mijn plannen toelicht in een ander topic ga je toch lopen door zeveren.

    Als je ergens mee zit betreffende het auto bezit van mensen jonger dan 35 stuur maar een PBtje.
    @moderator. Wil graag dat dit draadje alleen het radiator probleem behandeld de rest doet niet ter zaken.
    Laatst gewijzigd door jeroenbreuer; 30-05-14 om 13:03.
    Audi 100 2.0i 85kw basis '86
    "Vorsprung durch technik"

    Saab 9-3 LPT S CombiCoupe
    " Born from Jets"


  6. #46
    formatix's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    397
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Tweemaal radiateur stuk

    Sorry kon het niet laten hokjes plaatsters hou ik niet van , ps op topic ik weet dat je soms het gevoel hebt dat er een einde aan de problemen komt maar daar moet je even doorheen , gelukkig heb ik een 2de auto dus als de Audi lastig is blijft die eff in de straf hoek staan
    Audi 80 b2 1.3 gambarot (verkocht)
    Audi 200 turbo kg gold ( verkocht )
    Audi 200 turbo mc gold ( verkocht ) audi A4 2.4 30v royal Brown

  7. #47

    Standaard Re: Tweemaal radiateur stuk

    @jeroenbreuer Ook een mondeo gekocht las ik ergens.
    Ik heb je een berichtje gestuurd op Facebook

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •