Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: aankoop audi 90 1986 2.2 5cil

  1. #21

    Standaard

    die apk puntjes stellen zeker niets voor
    my first quattro was a wilkinson

  2. #22

    Standaard de foto;s

    1245612589NDSCF0416.JPG

    1245612735NDSCF0418.JPG

    1245614058NDSCF0417.JPG

    1245614163NDSCF0419.JPG

    1245614238NDSCF0420___kopie.JPG

    het spuitwerk wat ze gedaan hebben is op zich netjes, maar in de deur sponningen hadden ze geen zin meer in(half werk) maar dat komt natuurlijk wel goed.

    ja en het interieur heeft dan wel behoorlijk wat aandacht nodig, wat dan ook goed zal gaan komen.

  3. #23

    Standaard

    Ik vind em dik !

    Nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk apk afkeur punt.... ASBAK !!! Levens gevaarlijk als je brandgaten in je tapijtje krijgt

    Die achterbank komt uit een coupe lijkt me, want een 90 heeft meestal ( of altijd ) dezelfde hoofdsteunen in de achterbank als in de voorstoelen. Die voorstoelen zien er op de foto nog wel goed te redden uit.

    Ook zou ik effe een kapje voor je dis riem regelen want als daar een duiffie in vliegt kun je het blok weg gooien.

    En zie ik daar een open dakkie, en donkere koplampen?? Dat zijn wel vette details !

  4. #24
    avus's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.498
    Kudos
    7
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    dikke bak zeg beetje gangster look hahaha
    audi coupe gt 2,2 kv motor alpinewit

  5. #25

    Standaard

    nou hier komen de afkeur punten.

    -co te hoog. een andere kat en het is denk ik opgelost.

    -koplampen kunnen niet meer afgesteld worden en geven geen lichtbeeld meer. nou ja goed dan een paar anderen.

    -achter deur is niet meer open te krijgen, klink kapot (heeft het altijd gedaan) nou ja goed past van golf 2 4deurs volgens mij??

    dat is het, al met al valt het me reuze mee.
    hij is kei hard van onder nergens een spatje roest te bekennen remt perfect geen remdruk verschil.(daar heeft mijn broer met zijn 200 turbo elk jaar weer plezier mee)

    als iemand nog wat van ondrdelen heeft liggen hoor ik her graag!!

    mijn mail adres is junsje@hotmail.com


  6. #26

    Smile

    Mooie oudi.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  7. #27
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kim a Bekijk Berichten
    nou hier komen de afkeur punten.

    -co te hoog. een andere kat en het is denk ik opgelost.

    -koplampen kunnen niet meer afgesteld worden en geven geen lichtbeeld meer. nou ja goed dan een paar anderen.

    -achter deur is niet meer open te krijgen, klink kapot (heeft het altijd gedaan) nou ja goed past van golf 2 4deurs volgens mij??

    dat is het, al met al valt het me reuze mee.
    hij is kei hard van onder nergens een spatje roest te bekennen remt perfect geen remdruk verschil.(daar heeft mijn broer met zijn 200 turbo elk jaar weer plezier mee)

    als iemand nog wat van ondrdelen heeft liggen hoor ik her graag!!

    mijn mail adres is junsje@hotmail.com
    CO te hoog andere kat: heb een kx dan? (2.2 85kw?). Wellicht ook op te lossen met opnieuw afstellen.
    golf2 grepen zijn hetzelfde, maar het mechanisme, durf ik niet te aeggen.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    ik heb geen idee of het een kx is, maar de co was 1,8 en dat zou te hoog zijn. in de duitse brief stond 100kw maar er zit wel een kat onder daar heb ik eens op geklopt en hoorde zich hol aan. ik ga hem eens eronder uit halen en eens kijken of ik wat kan ontdekken.

  10. #29
    theeuwke's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    3.888
    Kudos
    1
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard

    100kw = kv; geen kat. maar in Duitsland worden er nog wel eens kat's nadien ingebouwd vanwege de belasting.
    Koos Audiloos, want mijn Audi heeft Koos. Nog altijd op zoek naar een Audi Ur-Quattro of Ur-80 Quattro.

  11. #30

    Standaard

    dan zal het inderdaad wel een achteraf inbouw zijn denk ik.

    kan ik dat aan de moter code aflezen of het een kx of kv is? en waar vind ik die code??
    Laatst gewijzigd door kim a; 26-07-09 om 21:10.

  12. #31
    QuattroNL's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    54
    Posts
    6.426
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Je hebt helemaal geen kat nodig bij deze auto, tenzij het op de papieren aangegeven is met een code (hoop niet dat de RDW alle gegevens klakkeloos heeft overgenomen van de originele Fahrzeugbrief waar ie namelijk dan wel op stond).
    Dus eronderuit dat ding en CO af laten stellen. Hij mag max. op 1 zitten uit m'n hoofd.

  13. #32

    Standaard

    ok bedankt dan maak ik morgen een afspraak om hem te laten afstellen en dan kunnen ze meteen opzoeken hoeveel de co mag zijn

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •