Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 80 B4: Drie lampjes

  1. #1

    Standaard 80 B4: Drie lampjes

    Goedemiddag 'saam,

    Ik ben nog steeds goed te spreken over mijn 80 2.3E, maar ik kwam er (eigenlijk al een tijdje geleden) achter dat wanneer ik de auto op contact zet, er drie waarschuwingslampjes gaan branden, te weten: koelvloeistofpeil, remvloeistofpeil en de accu (uiteraard eerst alles gecheckt, maar alles in in orde qua vloeistoffen) Wanneer ik de auto start gaan ze uit, en ik merk ook niets bijzonders aan de auto, dus ik denk dat het misschien een elektronische storing oid is? De auto heeft voordat ik hem gekocht heb een aardige tijd stilgestaan, dat wel..

    Ik ben benieuwd of jullie nog suggesties hebben, naast het vervangen van de accu.
    Helemaal blij met mijn Audi 80 B4 2.3 E 10V!

  2. #2
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard

    Is normaal, zie je instructieboekje. Lampjes moeten uitgaan direct na het starten, op het airbaglampje na wat nog een paar seconden langer blijft branden. Niks aan de hand dus. Als je accu-lampje niet zou branden, moest je je zorgen gaan maken over je dynamo...

  3. #3

    Standaard

    Oke, perfect! Ik moet er overheen gelezen hebben in het boekje dan. Dynamo hebben we gecheckt (omdat de accu in het begin nogal snel leeg was, maar is nu over), en die werkt nog perfect gelukkig ..

    Bedankt Arnout (en mijn fout, had beter kunnen/moeten lezen).
    Laatst gewijzigd door chrs01; 15-06-09 om 14:03.
    Helemaal blij met mijn Audi 80 B4 2.3 E 10V!

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad heel normaal, mijne doet dat ook.

    Waardoor liep je accu leeg trouwens?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #5


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    gaatje? (damn, moet toch eens minder drinken overdag)
    Scherp Franx, scherp .

    Nee ik denk door een niet goed aangesloten carkit plus, maar ik weet 't niet zeker, heb er nu in ieder geval geen last meer van.
    Helemaal blij met mijn Audi 80 B4 2.3 E 10V!

  7. #7

    Standaard

    Ik had troubles door een rotte CV kabel naar de kofferbak ... en leeg was de accu!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •