Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

  1. #1

    Standaard Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Hallo,

    Mijn ruitenwissers zijn niet meer één van de beste, dus tijd voor een vervanging. Hier, bij Auto5, zijn ze redelijk duur dus heb ik besloten om het via Ebay te kopen. Echter, daar spreken ze over "inch", en ik weet echt niet hoeveel inch mijn ruitenwissers zijn. En daarbij, op de link staat er op dat het bedoeld is voor Audi 80 Mk2 81-87, terwijl de mijne van "89 is. Enig verschil? Hierbij de link: *Klik*
    Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door Audi_80; 07-02-10 om 13:23.

  2. #2

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Waarom niet even opmeten en omrekenen? Meestal maakt een paar mm verschil niet uit.. (ohja, goedkoop is duurkoop bij die dingen..)

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BastiaanS2 Bekijk Berichten
    (ohja, goedkoop is duurkoop bij die dingen..)
    Niet mee eens, ik rijd al drie jaar rond met perfecte wisserbladen die niet strepen en niet piepen... kostten 1,49 per set.

    Voor de 80 B4 wordt 40 cm/16" aangeraden, kon ik zonder veel problemen bijelkaar Googlen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    bij een bedrijf als automat kosten ze niet zoveel, ik had ze voor 15 euro per stuk inc. montage, zitten er nu 4 jaar op
    1 inch = 25.4mm
    Laatst gewijzigd door lesley; 07-02-10 om 14:25.

  5. #5

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Niet mee eens, ik rijd al drie jaar rond met perfecte wisserbladen die niet strepen en niet piepen... kostten 1,49 per set.

    Voor de 80 B4 wordt 40 cm/16" aangeraden, kon ik zonder veel problemen bijelkaar Googlen.
    Tja, het is net je ervaring.. heb een paar keer praxis gehad .. maar dat was echt shit. Halfords eigen merk is wel goed.. maar ik koop nu altijd valeo.. prima..


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Volgende keer eens proberen bij de Aldi of Lidl. Prima spul voor weinig.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Niet mee eens, ik rijd al drie jaar rond met perfecte wisserbladen die niet strepen en niet piepen... kostten 1,49 per set.

    Voor de 80 B4 wordt 40 cm/16" aangeraden, kon ik zonder veel problemen bijelkaar Googlen.
    Waar heb je deze ruitenwissers gekocht? En Bosh is toch normaal gezien goed?
    Laatst gewijzigd door Audi_80; 07-02-10 om 14:53.

  8. Ad
  9. #8
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Ja, maar na mijn ervaring gewoon te duur. Deze wisserbladen komen uit een tijdelijke aanbieding van de Lidl maar ik heb even goede ervaringen met bladen van de Aldi en Action.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #9

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    En wat denk je van mijn link?

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoeveel "inch" zijn mijn ruitenwissers?

    Betaalbaar voor Bosch (maar na omrekenen van pond naar euro en verzendkosten nog steeds prijzig).
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •