Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: Audi 80 B3 trekt niet door

  1. #41

    Standaard Re: Audi 80 B3 trekt niet door

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Die lampjes horen te knipperen, als ze maar uitgaan als de motor draait.

    De temperatuurmeter op je dashboard en de koelvin van de radiateur staan hier los van, die worden door andere sensors aangestuurd. Als je de connector van de bewuste sensor lostrekt en de auto loopt beter (zij het wellicht wat hoger stationair) weet je dat de sensor overleden is. De juiste sensor van de twee die vlakbij elkaar zitten is te vinden door met warme motor een stekker los te trekken en te kijken of de temperatuurmeter op het dashboard terugzakt naar 0, dan heb je de verkeerde.
    Kan iemand me de juiste benaming van dit onderdeel geven? Ik heb namelijk het idee dat deze sensor kapot is.

  2. #42
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 80 B3 trekt niet door

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Is de koelvloeistoftemperatuurzender voor het motormanagement al vervangen?
    Stond er al...
    Laatst gewijzigd door tom; 04-06-10 om 09:57.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #43

    Standaard Re: Audi 80 B3 trekt niet door

    Van die 2 naast elkaar is er ene van de temperatuurmeter en een van de koelvin (als ik teminste op artikelnr. ga zoeken). Dus dan zou die van het motor manegement diegene zijn wat aan de onderkant van die leiding zit? Ik vermoed teminste dat deze kapot is want hij loopt hoog stationair (1400-2000 rpm) en hij verbruikt veel (1:8-9).

  4. #44
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 80 B3 trekt niet door

    Die kans heb je. Zoals ik al een paar keer eerder heb gepost: motor warm rijden, één van de connectors lostrekken, als de temperatuurmeter op het dashboard niet naar de nul zakt heb je de goede.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •