Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 126

Onderwerp: Mooi idee voor project gezocht

  1. #101

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Dit gaat al een tijdje over 'ander project dan TS'en ideeén. Om dan ook maar off-topic te gaan.... Er is niks mis mee om je zo in een project vast te bijten, Zo wordt je idd één met je auto/project.. Naar duitsland rennen en dan in nederland een drie-letter kenteken op een fraaie auto plakken zie ik al genoeg hier.

    Ik zou het idd waarderen.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  2. #102

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Jouw mentale steun wordt bijzonder gewaardeerd, maar elke project heeft en basis nodig. Echter aan deze Audi was niets goed; niet het onderstel niet de koets, niet de motor, niet het interieur... tsja... als je nou een ongelofelijk lelijke vrouw thuis op de bank hebt zitten, en dus een excuus zoekt om daar niet naast te hoeven zitten...
    dan begrijp ik dat. Maar dan kan ik ook andere excuses verzinnen...
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 30-11-10 om 18:52.
    turn in turn out turn on

  3. #103

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Gaat lekker hard hier,, lange tijd weg geweest,
    Wat is de bedoeling van de reactie´s
    Vroeg om ideeën , deze te delen uit te wisselen,
    op te volgen mischien,, maar dan toch zelf voor te kiezen,


    vaag
    Laatst gewijzigd door Jantjuh076; 30-11-10 om 19:35.
    Driven to Make a Difference !!

  4. #104

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Jouw mentale steun wordt bijzonder gewaardeerd, maar elke project heeft en basis nodig. Echter aan deze Audi was niets goed; niet het onderstel niet de koets, niet de motor, niet het interieur... tsja... als je nou een ongelofelijk lelijke vrouw thuis op de bank hebt zitten, en dus een excuus zoekt om daar niet naast te hoeven zitten...
    dan begrijp ik dat. Maar dan kan ik ook andere excuses verzinnen...


    re. wat hebben we aan deze inf0
    Driven to Make a Difference !!

  5. #105
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Dat was de reactie op het groene project en niet voor jou bedoeld.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #106

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    A.. H..

    tijdje weg geweest maar.. groene project welke bedoel je,, en TS..
    Driven to Make a Difference !!

  7. #107
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    TS = jij, toen je lange tijd niets meer van je liet horen is iedereen hier verder gegaan. Voor info over het groene project zie Montestoni's topic in Aankoopadviezen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #108

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Iemand al in Essen geweest,,

    2 dingen die je zeker niet mocht missen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Driven to Make a Difference !!

  10. #109

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Die rode is een bekende uit de duitse Audiscene (letterlijk het blad Audiscene). Tweede foto lijkt me niet haalbaar....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  11. #110

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Probeer nu het verhaal te volgen ik zie veel verschillende meningen en soorten van style/look

    Ben er nog..( na al die tips ) niet aan uit...

    Origineel is mooi en houd de B2 in z´n waarde, zo als hij nu is, Er mogen wel wat deuken kwijt.
    Motor ruimte mag dan ook wel een schoonmaakbeurt krijgen, nieuwe leidingen en alle delen met roest-aanslag vernieuwen of herstellen.
    Koplampen zijn ook aan vervanging toe (2deling wil ik eerst zien op de mijne). Binnen in de auto missen nog wat lijsten.

    Maar de style/look omgooien naar iets anders ( hoe je het dan ook wil noemen , old/rat style )
    Gaat me motortje wel harder voor lopen,

    1 ding is zeker hij gaat zakken 6 of 8 denk dat 8 te extreem is, en andere wielen, wat voor soort weet ik nog niet,,
    Kleur zeker zwart, flinke rand + dun bandje,

    Dingen als, dakkoffertjuh lerrenlap op de kap, is leuk als accessoires, heb ook nog een mooi lucht hoorn meerdere tonen.

    Eerste stap is nieuwe bumper tot heden niks gevonden,
    en me werkplaats aanpassen.
    Laatst gewijzigd door Jantjuh076; 30-11-10 om 20:57.
    Driven to Make a Difference !!

  12. #111

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Zorg gewoon dat je die accesoires eraf kan halen zonder dat je de auto ermee verknald... Een imperial haal je er in 3 sec. af.... en een tijgerbontje om je stuur ook wel.
    Maak je basis clean en netjes... Verlagen en leuke wielen en je bent er al voor 90% (idd. deuken en oneffenheden zijn een no-go..... behalve als je toch besluit voot 'rat' te gaan.)


    Ik heb absoluut iets met het fenomeen 'rat'... Als het maar te zien is dat die auto ook zo doorleeft is als ie neergezet is... Dan is het ruwe mooi!.
    Verder ben ik persoonlijk meer te vinden voor mooi spuitwerkje en andere wielen..

    Hell... Ik heb de mijne niet eens verlaagd (eerder verhoogd) en ik vind 'm al cool. Type81 heeft niet veel nodig in deze levensfase (als 25-30 jarige kar)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #112

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Rat, Ol'skool, cleaned...

    Ik zou alleen technische upgrades zien zitten waarbij het uiterlijk van auto onaangetast blijft. Origineel brengt nog altijd het meeste op en dat komt omdat dat het meest gewaardeerd wordt. Jouw Audi verdient het ook. Het is geen golfje 2. Keep that in mind.
    Dus geef geld uit aan wielophangingsrubbers, schokdempers, een polijst en waxbeurt, een audiosysteem uit die tijd dat het perfect doet etc.

    Daar wordt een willekeurige oude Audi ineens een hebbeding van. Al het andere in maar tijdelijk...
    turn in turn out turn on

  14. #113

    Angry Re: Mooi idee voor project gezocht

    Wat een k*t k*t k*t maand eerst een aap die me voorbumper er af rijdt.

    en nu net ding dong´´

    een andere ***** die niet kan parkeren, en me bumper er achter van aftrekt..
    zit niet mee, pfffff wt the f*ck laat die mensen op een eiland wonen, dat ze zich daar kapot rijden.

    me voor bumper komt er al aan is gevonden met mist lampjes,

    maar achter wordt anders, eerst kijken via classic parts (hoop ik)
    volgens mij zijn er niet zo veel verschillende uitvoeringen voor kunststof achter bumper..
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Driven to Make a Difference !!

  15. #114
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Je project is dus regelmatig de schades herstellen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #115

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    gehehe, nog mazzel dat ze het melden, je mag 'blij' zijn.
    my first quattro was a wilkinson

  17. #116
    fronske's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    251
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Ik snap niet dat iedereen dezelfde auto wil bouwen, met zo'n belegen imperial met onzin erop, en allemaal zo'n afgelebberde slinger aan de spiegel. Het is een bijeengeraapt zooitje van stijlen en tijdperken (een jaren-'80 auto met witte vlakken op de banden!) en het getuigt niet van enige fantasie.
    Overal een turbo motor in hangen wel dan?

  18. #117
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Zeg ik dat dan, of verzin je dat ter plekke?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #118

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    nieuw projekt voor de ts: bouw uw eigen garage... :o)
    turn in turn out turn on

  20. #119

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Je project is dus regelmatig de schades herstellen.
    ja noodgedwonge 1e stappen , had het anders gedacht
    Driven to Make a Difference !!

  21. #120

    Standaard Re: Mooi idee voor project gezocht

    Mischien iemand een 80b2 tekoop zien staan, ik ga toch meer los krijgen als dat ik had gedacht...
    Driven to Make a Difference !!

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •