Wat is de motorisering van de B2 en de B3? (aantal cilinders, diesel of benzine)
Wat is de motorisering van de B2 en de B3? (aantal cilinders, diesel of benzine)
Stuurstang moet je niet gaan verlengen. Gewoon een stuurstang zoeken van een exemplaar waar origineel stuurbekrachtiging in zat.
Je kan je B2 stuurstang aanpassen en op het B3 blokje schroeven!
Je levert wel je inschuifbare stuurstang in, dus bij een flinke aanrijding heb je je stuur in je pens...
Je moet wel een beetje frommelen... Wat ringetjes op het blokje omdat anders de stang er scheef op gaat zitten. Ook moet je het blokje iets te ver over de pin schuiven van je stuurhuis. de M8 bout gaat er nu niet meer doorheen, M6 wel! Ik ben er bijna mee klaar, nog even proberen of ie ook nog een M7 pakt... Als ik dat kan vinden...
waarvoor een stuurstang niet verlengen?
Als je het goed doet dan kun je meteen een kreukel zone erin verwerken toch?
Je moet of ik zou dan wel extra op mijn hoede zijn voor speling te vermijden, volgens mij ligt daar met verlengen het grootste probleem.
Jullie geven beide het antwoord al. Speling, veiligheid. Die stangen zijn best nog wel origineel te vinden, dan ga je toch niet klooien met je eigen veiligheid?
Even een link voor je ik weet het niet er staat b2 volgens mij is dat een typ81 toch?
Dan heb je misschien wat aan deze link
http://nerdgarage.de/howto-servolenk...sten/#more-523
Yep. typ81 = B2. Nette uitleg op die site. Heb het vorig jaar ingebouwd op onze 80 CD5s van 1982.
Ik weet het niet heb nog een audi 100 zonder stuurbekrachtiging, heb echter een corsa stuurbekrachtiging liggen electrisch ben vanplan deze in te bouwen, en bij ezpowersteering een kastje km gestuurd te bestellen dan heb ik teminste boven de 80km b.v geen stuurbekrachiging meer.
Zoals geschreven daar ben ik nog over aan het twijfelen heb er immers via schoolvriend maar 50 euro voor gegeven dus mag best liggen blijven.