De 12 polige regel units hebben vaak last van brakke soldeercontacten. Dus goed checken en zonodig doorsolderen.
ik ben bezig om cruise control in te bouwen in mijn cabrio (1993)
ik heb alles geplaatst maar hij houd de snelheid niet vast.
ik heb het 12 polige schakelkastje 4D0 907 305 van Hella.
Pin bezetting:
1- massa
2- leeg
3- leeg
4- rood/geel
5- massa
6- bruin/rood
7- groen/blauw
8- rood/
9- blauw
10- wit/blauw
11- zwart/geel
12- blauw/rood
Alle bedrading aangesloten via het wiring diagram.
stuurschakelaar.
standaard aansluiting, echter omdat ik met een nieuwer type kastje heb dan destijds was geleverd van Hella (ik heb nu de 5GA 004 397-16 ipv de -10) heb ik al gelezen dat ik bij de stuurkolomschakelaar pin 2 en 6 moest omdraaien. Dus gedaan.
de pomp is getest door direct op de accu te zetten en werkt.
vacuum is getest en blijft goed.
Als ik de motor op contact heb staan en in zn Drive heb staan, switch op "aan" geeft hij 12V naar de pomp. Als ik de schakelaar indruk om snelheid vast te houden, geeft deze keurig op de blauwe draad 12V. dit gebeurt ook ik rijdend alles meet. Echter schakeld de cc niet in.
iemand een idee wat het kan zijn?
Misschien een beetje off topic... Maar ben je niet bang, dat deze naderhand ingebouwde elektronica geen problemen gaat geven in de naaste toekomst?
Nee, er komt een extra schakelaar bij. Op zowel het rempedaal als (handgeschakeld) het koppelingspedaal