Bekijk Poll Resultaten: Waarvoor gebruik ik mijn cabrio?

Stemmers
93. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Gewoon rondcruisen en genieten

    49 52,69%
  • Van A naar B. Mooi weer,dan kan het dak open.

    40 43,01%
  • Het is mijn droomwagen

    20 21,51%
  • Leuk hebbeding.

    18 19,35%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 174

Onderwerp: Interessegroep: Cabrio-rijders

  1. #1
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Interessegroep: Cabrio-rijders

    Het lijkt me leuk om wat te kunnen chitchatten over het rijgedrag en de mogelijkheden met onze cabrio's.

    Daarom vind ik het initiatief van Greeven wel fijn om onze rij-impressies en ervaringen wat te delen in de interessegroep: Cabrio-rijders Een woordje over jezelf, waarom je cabrio.
    http://www.audiforum.nl/forum/groups...o-rijders.html

    Wat fotootjes erbij is ook zeker aangenaam en hopelijk komen er nog veel mensen bij zodat we daar een 'open sfeer' kunnen creëren. Aangezien op meetings de cabs bij elkaar belanden en we zo elkaar wat beter leren kennen.

    Mijn spirit: Geen regen...dak open!!! Zoals ik dit vandaag ga doen.
    Het polleke heb ik erbij gestoken, om is te proberen.

    Grz Veek
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  2. #2
    ricardo964's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.619
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Inderdaad, zonde om de interessegroep niet te gebruiken!

    Ik gebruik hem voor woon-werkverkeer. Dit is mijn eerste zomer dat ik een cabrio heb en tot nu toe bevalt het goed.
    Heerlijk om uit mijn werk open naar huis te cruisen en even alles te vergeten. Meestal kies ik dat de provinciale weg ipv de snelweg.
    Verder is het nog niet heel vaak gebeurt dat ik de heenweg naar mijn werk al open kan rijden omdat ik al voor 6:00 weg rij en dan de temp. en luchtvochtigheid er nog niet altijd geschikt voor is.

    Mijn vriendin kan nog niet wennen aan het open (mee)rijden want ze voelt zich dan nogal bekeken en vind het te 'patserig' maar dat went wel

    Vinden jullie het wel eens te heet om open te rijden? Ik heb dat al een paar keer meegemaakt. Ook moet je erg oppassen dat je niet verbrand maar met een petje op vind ik ook niks...

    Binnenkort naar Italie met de A4 cabrio! Eens kijken hoe dat bevalt omdat het daar nog heter is.
    Wat zijn jullie ervaringen met hitte en op de snelweg rijden?

  3. #3
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Eerlijk gezegt, na 300km blakke zon heb je er inderdaad wa genoeg van en heb daarom ook altijd zonnecreme in de auto liggen en een petje (van audi offcourse ) tegen zonneslag. Heb ik één keer gehad, geen twee keer meer.

    Secundaire wegen zijn mijn favoriet, aangenaam cruisen met her een der wat schaduw om even iets te drinke en beentjes te strekken. Autostrade is om even door te vlammen, wanneer tijd in gebrek komt.

    Ben nu dan ook bezig om speciaal een route te maken met mapsource door de Antwerpse kempen. Enkel secundaire aangename wegen.
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  4. #4
    Rudeboy01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Talking

    Tsja . . .

    Waar zal ik eens beginnen? Ben ooit als klein jochie besmet geraakt door een VW Golf cabrio Mk1. Door het feit dat ik op weg naar opa en oma met de bus altijd langs een VW dealer kwam in Arnhem waar ze altijd in een rijtje stonden opgesteld. Een rode, zwarte en een witte!

    Na eindelijk mijn rijbewijs te hebben gehaald ben ik begonnen met een Polo Coupé GT, maar het verlangen naar een Cabrio bleef!
    Op mijn 22ste de knoop doorgehakt en eindelijk een witte VW Golf Cabrio gekocht, een Gli uitvoering, dus met het 113 PK GTI blokje er in. Man wat een feest. Op vakantie naar Spanje en Italie, de Gothardtpas over met het dak er af. wat een ervaring vanaf die tijd ben ik Cabrioot gebleven.

    Geboorte van mijn zoon gooide een beetje roet in het eten want er moest een degelijke auto komen met veel, heel veel bagageruimte.
    Het werd toen een 1 jaar oude Alfa Romeo 155 in Lusso uitvoering. Ook een heerlijke rijdersauto vorzien van alle luxe en airco (en mijn vrouw werd toen ook besmet met het Alfa virus dus die nam een Alfa Romeo 33 QV, en wel een echte met 133 PK!) maar de airco kon het open rijden niet vervangen en na een 1,5 jaar kocht ik mijn eigen oude VW Golf Gli weer terug.

    Deze werdt opgevolgd door de volgende auto's;
    - Diamant zwarte VW Golf Gli, full options, cremekleurig leder (2 maanden gehad, bleek voor 80% uit gestolen onderdelen te bestaan)
    - VW Golf 3 Cabrio, blauwmetallic (totall los na kettingbotsing van 5 auto's waarbij ik de middelste auto was en geen kant meer op kon!)
    - VW Golf 4 Cabrio, donkergroen metallic, ruim 300.000 KM mee gereden, altijd onderhoud bij garage, vaak mee op vakantie geweest.

    (nu het echte spul!)
    - Audi Cabriolet 2,6 V6 uit 1997, de Cabriolet met het juiste blok en in de juiste uitvoering, helaas weggegdaan omdat ik een auto van de zaak kreeg. Nu in het bezit van Akoya (Glenn) die er heel zuinig op is en waar ik regelmatig mee optrek.

    Tsja en dan blijft het toch kriebelen . . . eens een cabrioot, altijd een cabrioot!
    Dus sinds een aantal maanden weer een Audi Cabriolet met een AHU diesel blokje uit 1998 waarmee ik hier regelmatig op het forum verschijn omdat ik zonodig weer iets anders wil, hahaha. Zie voor foto's mijn album.

    En die gebruik ik om op een zeer prettige manier van A naar B te komen en als het weer het even toelaat lekker open!

    Groet, Rudy
    1998 Audi Cabriolet|1.9TDI AHU chipped|cruisecontrol|Zomervelgen 17 inch Nuvolari|Wintervelgen 15 inch|Xenon|Daily driver Alfa Romeo Guilietta 1.6 JTDm
    Neem hier een kijkje voor de mooiste Audi Cabrio's: http://www.audicabriolet.de

  5. #5
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Wat vind je eigelijk het grote verschil in zitten tussen de Golf cabriootjes en de Audi cabrio's?
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.


  6. #6
    Rudeboy01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Smile

    Golf Cabriolet vs. Audi Cabriolet

    Golf Cabrio is eigenlijk een stuk praktischer, heeft echter de bijnaam "Aardbeienkorfje"
    omdat dit geen vol cabrio is zoals de Duitsers dat plegen te zeggen.
    Ik heb hier vele jaren met plezier in gereden en eigenlijk nooit omgekeken naar een
    Audi Cabriolet omdat ik het idee had dat deze qua onderhoud e.d. erg duur zouden zijn.

    Audi Cabriolet is een vol cabrio, zonder extra rolbeugel en daardoor ook een stuk statiger/chiquer.
    Duidelijk een klasse hoger.

    Beiden zullen ongetwijfeld als klassieker door het leven gaan.
    1998 Audi Cabriolet|1.9TDI AHU chipped|cruisecontrol|Zomervelgen 17 inch Nuvolari|Wintervelgen 15 inch|Xenon|Daily driver Alfa Romeo Guilietta 1.6 JTDm
    Neem hier een kijkje voor de mooiste Audi Cabrio's: http://www.audicabriolet.de

  7. #7
    audibas's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    50
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik heb ze beide, als ik met de Audi rij dan is het echt rustig aan cruisen en met de Golf merk ik dat ik toch wat harder rij.
    Maar het zijn beide auto's die ik niet meer wil missen, gelukkig is de Golf belastingvrij.
    Audi A4 Avant 2.0 TDI 2010
    VW Golf MK1 Cabriolet 1979 VW Golf MK1 GLD 1980
    Seat Ibiza FR 2009

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Posts
    156
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb ook twee golfjes type 1 cabriolet gehad,de eerste was een miskoop maar de tweede een genot op wielen,met een 1.8 motor erin volgens mij,na een tijdje wilde ik wat meer ruimte in een auto want de golf was wat iel..
    Ik heb toen een audi cabriolet 2.6 gekocht een rode,orgineel nederlands,maar er was een sensor stuk wat me heel wat geld heeft gekost om dat te repareren.
    Maar wat een geweldige auto was het en wat een bekijks had ik ermee,ik heb hem ingeruild voor een bedrijfsbus omdat ik voor mezelf was begonnnen.
    Vorig jaar een zwarte audi cabrio 2.6 gekocht op de gok bij een handelaar....met lichte schade....ik reed er zonder probleem mee naar spanje en weer terug naar huis,ook deze heb ik verkocht want ik wilde een airco in me cabriolet.
    Nu sinds kort heb ik een 2.8 automaat met airco en elektrische kap,supermooie auto en rijdt geweldig !,ik rij er alleen mee in mn vrije tijd ben er heel blij mee !.

  10. #9
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rick43 Bekijk Berichten
    Ik heb ook twee golfjes type 1 cabriolet gehad,de eerste was een miskoop maar de tweede een genot op wielen,met een 1.8 motor erin volgens mij,na een tijdje wilde ik wat meer ruimte in een auto want de golf was wat iel..
    Ik heb toen een audi cabriolet 2.6 gekocht een rode,orgineel nederlands,maar er was een sensor stuk wat me heel wat geld heeft gekost om dat te repareren.
    Maar wat een geweldige auto was het en wat een bekijks had ik ermee,ik heb hem ingeruild voor een bedrijfsbus omdat ik voor mezelf was begonnnen.
    Vorig jaar een zwarte audi cabrio 2.6 gekocht op de gok bij een handelaar....met lichte schade....ik reed er zonder probleem mee naar spanje en weer terug naar huis,ook deze heb ik verkocht want ik wilde een airco in me cabriolet.
    Nu sinds kort heb ik een 2.8 automaat met airco en elektrische kap,supermooie auto en rijdt geweldig !,ik rij er alleen mee in mn vrije tijd ben er heel blij mee !.
    Airco is inderdaad wel praktisch. Hoe is de rijstijl tussen de 2.6 en de 2.8. Dacht enkel de dorstigheid of is deze toch vlotter in hernemingen?
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Posts
    156
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb de 2.8 nog niet doorgetrapt zeg maar,maar onderin is ie wel meer aanwezig als de 2.6,die boven de 3000-3500 tpm echt af ging.
    De 2.8 gebruikt iets meer als de 2.6,ik rij 1 op 8 tot 1 op 9 met de 2.8,de 2.6 haalde ik 1 op 10 geloof ik.

  12. #11
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Wie rijdt er nu eigelnijk nog open? Ik gisteren nog, 11°C. Tikkeltje zon. Verwarming op de voeten, stoelverwarming aan. Windscherm geassembleerd en man is dat lekker verfrissend cruisen en man heb je even de aandacht van je omgeving.
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  13. #12

    Standaard

    Sinds kort heb ik ook een Audi 80 Cabrio. Mijn eis was een Cabrio kopen zonder roll beugel.
    De Golf1 Cabrio vind ik leuk om te zien, maar meer niet. De 80 Cabrio heb ik altijd al een mooi model gevonden vanwege de achterlampen. Dat maakt 'm echt dik icm de chrome rand rondom de auto.
    De reden dat ik geen 5 cylinder heb genomen is vanwege de spinnenkop. Een te oud injectieysysteem voor hedendaagse techniek. De V6 was ook geen optie omdat ik al een slurp auto heb staan, te weten de Vw Corrado VR6. (2.9L)
    Gezien ik zeer goed te spreken ben over de 8V motoren van VAG heb ik besloten om zo eentje te zoeken. Onderhoud is goed betaalbaar en het blijft een betrouwbare motor. Immers met de Cabrio hoef ik niet hard te gaan dan pak ik VR6 wel.

    @Veek
    Ik reed vandaag 's-middags nog even met het dak naar beneden. Het was hier (Rotterdam) 15 graden met een straaltje zon. Jasje uit, windschermpje erbij en stoelverwarming aan.
    De gezichten van omstanders is in zo'n geval onbetaalbaar :-)

  14. #13
    Rudeboy01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Als het even kan en het is droog rij ik open.

    Heb standaard het windschot in de cabrio zitten dus dat is geen probleem. Verwarming ietsjes aan, stoelverwarming op 3, kraag van mijn leren jas iets omhoog...CDtje aan en rijden maar! Klopt idd wel dat je af en toe verbaasde blikken krijgt...maar een motorrijder vind men wel "normaal"terwijl deze alle luxe moet ontberen.

    Volgende week gaan de 15 inch lichtmetalen velgen eronder met de winterbanden!
    1998 Audi Cabriolet|1.9TDI AHU chipped|cruisecontrol|Zomervelgen 17 inch Nuvolari|Wintervelgen 15 inch|Xenon|Daily driver Alfa Romeo Guilietta 1.6 JTDm
    Neem hier een kijkje voor de mooiste Audi Cabrio's: http://www.audicabriolet.de

  15. #14
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudeboy01 Bekijk Berichten

    Volgende week gaan de 15 inch lichtmetalen velgen eronder met de winterbanden!

    Ziet er bij mij ook stilletjes aan zo uit
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  16. #15

    Standaard

    Sinds eind vorig jaar heb ik ook een 80 cabrio aangeschaft, de vijf pitter. De reden was vooral omdat ik het de meest practische en betaalbare cabrio vond. De eerste keer open rijden was dan ook in januari en dat geeft idd veel vreemde gezichten op. Zelf zittend in een trui in het zonnetje,(oke kachel hoog, stoelverwarming aan) terwijl er naast je auto's staan met alle ramen dicht en de mensen met dikke jassen aan. Van de zomer naar Italie geweest (met aanhanger!!) en dat is zo verschrikkelijk heerlijk cruisen, dat ik het volgend jaar zeker weer ga doen. Wel ga ik een airco inbouwen, want ook in een cabrio kan het heet worden vooral als je stil moet staan in de hete zon!! Ook ga ik binnenkort de 10V motor wisselen voor een 20V, de 133pk is eigenlijk toch iets te weinig voor deze zware cabrio. Ik zal proberen om tijdens de switch wat foto's te maken en op het forum te zetten.
    only audi build cars

  17. #16
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Fotoos zijn altijd uitermate welkom

    De vijfpitter is echt een pracht van een motor. Audi's beste blok. Jammer dat ie een tijd weg is geweest maar nu uiteindelijk upgegrade in de TTRS. Bangelijk loop !!!
    Vond ik ook de meest prachtige motor maar omdat ik 20.000km op een jaar doe is die voor mij, qua brandstof onbetaalbaar dus daarom maar een zuinige diesel. Maar ben ik gewoon om mee te rijden.

    90PK is ook volledig onderbouwt maar voor te cruisen prima, maar ga ik met de tijd nog chippen. De cabrio is inderdaad een zware auto maar merk je volledig waarom. De baanligging is dan ook zo strak als een bos uien!! Ben net terug van even naar blankenberge te cruisen en 15° is nog steeds ideaal.

    Valt het jullie nu ook op dat de kachel ook zo uitzonderlijk heet kan worden. Dit integenstaande met gewone auto's?

    Airco is ideaal voor het belgisch (wrsh ook het nederlandse) apenweer in de zomer. Regen en zwoele rotlucht en waarbij je ramen steeds aandampen. Daar is ie ideaal voor, of als je aant cruisen bent richting het zuiden en de zon op je hoofd wat teveel wordt, kan de je kap sluiten en de airco opzetten. Jammer dat ie bij mij nog steeds lek is.
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  18. #17
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessegroep: Cabrio-rijders

    Ik heb dit even naar hier verplaatst, uit interesse voor mede lezers


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudeboy01

    Ik weet even niet meer welke klepjes vervangen zijn maar dat ze vervangen zijn weet ik zeker, het loopt allemaal net even soepeler.

    Nu zit ik met het volgende dillema...17 of 18 inch Nuvolari's!? Jij hebt ooit 18 inch velgen gehad onder jouw Cabrio, was deze toen ook nog eens verlaagd?
    Was het niet comfortabel genoeg en hoe zat het met het eventueel aanlopen van de banden in de wielkasten?

    Verder laat ik in het voorjaar het volgende doen;
    - 4 nieuwe schokbrekers
    - nieuwe remschijven (upgrade naar ferodo)
    - nieuwe remblokken (upgrade naar green stuff)
    - LED verlichting onder het dashboard die de ruimte bij de voeten verlicht gelijktijdig met de rest van de interieurverlichting.

    Groet, Rudy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veek
    Greetz,


    Mijn EGR zit zeker niet dicht integendeel. Ik heb deze volledig gedemonteerd en gereinigd, nieuw pakkingen er terug tussen en gewoon naar de bron gaan zoeken waarom er veel roetaanslag is.

    Zatem in de afstelling van de dieselpomp.
    Welke klepjes heb je laten vervangen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudeboy01

    Ik ben weer wat geld kwijt aan onvoorzien onderhoud...ze begon in te houden en ik kwam niet meer boven de 3000 toeren en 140 KM/H. Er zijn wat klepjes vervangen, flacons reiniger in gegaan, 5 in totaal en ik heb mijn EGR klep laten dichtmaken. Maar eens zien wat het gaat brengen.

    Ook heb ik originele 15 inch Audi velgen met mijn winterbanden klaar staan voor montage. Ik wacht nog even op echt slecht weer...

    Heb jij nog enig verschil gemerkt na het dichtmaken van jouw EGR klep?

    Groet, Rudy
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  19. #18
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessegroep: Cabrio-rijders

    Nuvolari vind ik persoonlijk de beste keuze. Prachtig die velgen.

    Ik heb op 18" gereden, 17" en 16" zowel verlaagd als standaard sportief onderstel. Persoonlijk vond ik de verlaging wel knap en stuurde zeer strak met de 18". Maar qua comfort en weggeluiden rampzalig, ook trok de wagen zich op wegoneffenheden weg. De kap knarste en de wagen was precies nen botsbal op de baan. Kvoelde me precies dat ik alles kapot ging rijden. Zeker met de 18" was dit zo erg met de 16" viel dit best nog goed mee, genoeg comfort en stuurde nog scherp maar trok niet echt. Daarom 18" raad ik niemand aan EN DE PRIJS voor nieuwe banden.

    17" is de gulden middenweg, omdat veel velgen niet in 16" te vinden zijn en dat het net wat knapper is in 17". Rijdt sportief en toch nog voldoende comfort.

    De verandering van de KW schroefset naar origineel (wat al sportonderstel is) Monroe schokdempers was prachtig. Kvond het rustig rijden, de wagen is als het ware minder gestresseerd. Comfortabel zowel op de 17" als de zeker met de 16". 18" op vlak wegdek prima maar op slechte wegen

    Mijn mening: Origineel onderstel met degelijke schokdempers met max 17" velgen eronder. Prachtige combinatie, 16" voor in de winter. Apprecieer je het comfort ook net iets meer. Kvond me ook wat neerdalender tegenover mede bestuurders en zeker tegen SUV. Ik kroop daar precies ergens.

    Aanlopen, !met een juiste ET waarde! heb ik geen problemen mee gehad.




    Remmen: zeker de greenstuff, heeft de cab echt nodig die extra remkracht, wel zijn ze natuurlijk wat sneller aan vervanging toe. Maar besparen op onderstel, remmen en banden... kan je beter met de fiets gaan in mijn ogen.


    Ledverlichting: Kan ook gewoon met neon, doe ik ook zo. Heb ik in mijn vorige auto's ook altijd gehad. De cab heeft in het rood omdat al het binnenverlichting ook in het rood is. En kvind het nog altijd prachtig. Je ziet ook meer tijdens het nachtrijden in je auto. Leuker als je iets wilt pakken. Het geeft die extra gezelligheid in de wagen vind ik. Wel aansluiten op je gewone verlichting. Dus koplampen op... voetverlichting op. Wil je dit enkel maar tijdens in en uitstappen? tja dan op binnenverlichting. Kwestie van goesting. Een nachtfotootje heb ik er helaas nog niet van, maar kzal er is proberen aan te denken één te maken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  20. #19
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessegroep: Cabrio-rijders

    Hier een fotooke ervan
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  21. #20
    Rudeboy01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Posts
    289
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Interessegroep: Cabrio-rijders

    Ziet er goed uit! Ik ga het als het wat beter (warmer) weer is eens rustig inbouwen. Er ligt nog teveel sneeuw, is zelfs onder mijn carport gewaaid.
    1998 Audi Cabriolet|1.9TDI AHU chipped|cruisecontrol|Zomervelgen 17 inch Nuvolari|Wintervelgen 15 inch|Xenon|Daily driver Alfa Romeo Guilietta 1.6 JTDm
    Neem hier een kijkje voor de mooiste Audi Cabrio's: http://www.audicabriolet.de

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •