http://www.audiforum.nl/forum/motor-...-ng-motor.html
De ISV is een metalen 'sigaar' met een connector en twee slangen erop.
geachte audi liefhebbers.
Ik heb me deze week een Audi cabriolet gekocht. 2.3 5 cilinder van '92
Ben er zeer tevreden over, alleen 1 minpunt.
Bij koude motor loopt de motor 900 toeren.
als ik een tijd heb gereden draait de motor 1100 toeren bij stationair, na ongeveer 5 min wachten loopt ie weer op de 900 toeren stationair. maar geef ik een paar x gas. Blijft ie weer op de 1100 toeren steken.
is dit normaal? of heeft dit te maken dat de koelvin aanslaat?
Hoor graag reacties
bvd freddy
http://www.audiforum.nl/forum/motor-...-ng-motor.html
De ISV is een metalen 'sigaar' met een connector en twee slangen erop.
hallo ,
Heb vandaag is onder de motorkap gekeken.
De sigaar kon ik niet vinden met 2 slangetjes, wel een ander soort onderdeel op de inlaatbuis van de spinnekop.
Daar zitten wel 2 slangen met een stekker op.
Heb nagevraagt, en dat was de magneet klep is dit de ISV wat kapot is ?
bvd freddy
Niet noodzakelijk stuk, schoonmaken lost vaak je probleem op. Even demonteren, remreiniger er doorheen spuiten, laten drogen en weer monteren.
hallo mensen,
Ik heb probleem mischien gevonden,
tijdens het demonteren van de ISV zag ik kleine scheurtjes in de aanzuigbuis van de luchtfilter.
Heb deze dicht gekit en heb een dag zo gereden. en de auto doet weer naar behoren.
hopen dat dat het was, anders toch de isv vervangen.
bedankt voor de snelle reacties!
gr freddy