Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 2.3 valt uit bij stoplicht

  1. #1

    Standaard 2.3 valt uit bij stoplicht

    Hallo mensen,

    Ik heb 2 weken geleden een audi 80 cabrio gekocht.
    een benzine 2.3 5 cilinder.
    Alleen nu heb ik een probleem en wij kunnen er niet uitkomen dus hoop ik dat 1 van de kenners er hier wat over kan zeggen.

    Het probleem is: De auto start gewoon hij draait dan 1000 toeren vervolgens rij ik een stukje en dan moet je bijvoorbeeld stoppen voor een stoplicht of rontonde, dan komt hij onder de 9000 toeren en valt de motor uit. En moet hij opnieuw gestart worden.
    Wanneer ik na een stukje rijden gewoon de koppeling even in trap valt hij ook uit. maar laat je de koppeling dan weer op komen dan begint hij gewoon weer te rijden. logisch natuurlijk maar het geval is nou als je dan nog een stukje rijd en je trapt weer de koppeling in dan blijft hij gewoon draaien.

    ik hoop dat iemand mij kan helpen het raatsel op te lossen want het is niet echt plezierig rijden.

    met vriendelijke groet

    T.Kruyt

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.879
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: 2.3 valt uit bij stoplicht

    Welkom, topic naar het juiste subforum verplaatst.

    Ik neem aan 900 in plaats van 9000 toeren? Anders valt-ie ook uit, omdat de kleppen door het kleppendeksel komen.

    Lees even rond op het forum over de ISV ofwel Idle Stabilisation Valve.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: 2.3 valt uit bij stoplicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Welkom, topic naar het juiste subforum verplaatst.

    Ik neem aan 900 in plaats van 9000 toeren? Anders valt-ie ook uit, omdat de kleppen door het kleppendeksel komen.

    Lees even rond op het forum over de ISV ofwel Idle Stabilisation Valve.
    Ja sorry je hebt gelijk 900 toeren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •