Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: accu leeg deuren niet meer open audi 80 cabriolet

  1. #1

    Standaard accu leeg deuren niet meer open audi 80 cabriolet

    Hallo allemaal

    Wie kan mij helpen

    Ik heb een Audi 80 cabriolet uit 1991 en daarvan is na het lange stil staan de accu van leeg, de auto heeft centrale deurvergrendeling en ik kan er niet meer in, ik heb geen neerklapbare achterbank, hoe kan ik er nu in komen

    Wie o wie, dank voor de reacties
    ik rij al jaren audi 1x80 eerste model 2x 2e model 80 1x audi 100 1x a4 sedan en een audi avant 1.8 20 v en nu een A4 Avant 2.5 V6

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: accu leeg deuren niet meer open audi 80 cabriolet

    Topic verplaatst.

    Heb je geen sleutel dan?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: accu leeg deuren niet meer open audi 80 cabriolet

    Hoi Tom

    bedankt voor je reactie
    Ja wel een sleutel maar via bestuurderskant gaat hij niet open
    ik rij al jaren audi 1x80 eerste model 2x 2e model 80 1x audi 100 1x a4 sedan en een audi avant 1.8 20 v en nu een A4 Avant 2.5 V6

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: accu leeg deuren niet meer open audi 80 cabriolet

    Dan zou ik 'm eens van binnenuit openmaken en het deurpaneel losmaken. Waarschijnlijk is er een stangetje los.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: accu leeg deuren niet meer open audi 80 cabriolet