Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: origineel audi coupe audio?!

  1. #1
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard origineel audi coupe audio?!

    wie kan mij vertellen wat er origineel in een coupe hoort qua audio, speakers zijn bij mij allemaal aanwezig..maar wat voor type/merk radio hoort hier in, en was dat al audi concert of symphonie en wat zijn de verschillen.. kom er zo niet uit en heb ook al flink wat op internet gezocht, hou namelijk van origineel :-)
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Audi had in die tijd een aantal modellen: de Alpha (alleen radio), de Beta (radio/cassette, 2 speakers), de Delta (radio/cassette autoreverse, 4 speakers) en de Gamma (radio/cassette autoreverse voor vier actieve Bose-speakers).

    Later kwam er ook een Gamma CD, die zijn inmiddels behoorlijk gewild op eBay. Zelfs Delta's en Gamma's verkopen inmiddels voor idiote bedragen, vooral als er een code bij zit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    ja mijn voorkeur zou dan voor gamma CD zijn.. maar dat spul is onvindbaar zag inderdaad al modellen delta voor aanzienlijke bedragen.
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je kunt ook een FM-modulator aan een CD-wisselaar hangen en een radio/cassettespeler in je dash. Ziet er origineel uit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    ik heb nog wel wat beckers liggen
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours


  6. #6
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    ik heb nog wel wat beckers liggen


    is dat geschikt voor een coupe B4?
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  7. #7

    Standaard

    d8 ze wel meer gezien hebben in een coupe,ik heb er een stuk of wat liggen,allemaal beckers mexico,grandprix,best gewilde radios met beschrijving,misschien weten de kenners hier het wel
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  8. Ad
  9. #8
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    oke heb je fotos hiervan? en wat zijn het? cassete? cd? mogelijkheid tot aansturen externe versterker of wisselaar?
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •