Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: A3 CD-wisselaar

  1. #1
    Jim_S's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2005
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard A3 CD-wisselaar

    Hallo,

    Op het moment ben ik mijn vader aan het overhalen om een Audi A3 1.8T te kopen . Nu hebben we een auto op het oog uit 2001 uit Duitsland en deze is alleen uitgerust met een orginele "Audi" radio-casette speler. Het gaat hierbij dus om de ge-facelifte A3 met waarschijnlijk een Chorus radio. Volgens mijn informatie heeft deze CD-wisselaar sturing.
    Maar mijn vraag is of de CD-wisselaar kabel al in de auto ligt? Als dat niet zo is, is deze dan makkelijk nog te trekken? Ik neem aan dat deze tot achter in de bageruimte moet worden gelegd.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Jim.

  2. #2
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.588
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Audi is vaak erg karig met "alvast draadbomen etc. neerleggen".
    Ga er maar vanuit dat de kabel er niet in zit als de auto er af-fabriek niet mee uitgerust was of niet op voorbereid is.

    De kabel moet naar waar je de wisselaar wilt monteren. Meestal is dat inderdaad de kofferbak.

    Het trekken van de kabel is niet moeilijk. Je zal de nodige bekledings-panelen moeten de-monteren.
    Wees geduldig en kijk goed hoe het zat en neem de tijd om het weer proper te monteren om kraakjes en knarsjes tegen te gaan.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Audi is vaak erg karig met "alvast draadbomen etc. neerleggen".
    Ga er maar vanuit dat de kabel er niet in zit als de auto er af-fabriek niet mee uitgerust was of niet op voorbereid is.

    De kabel moet naar waar je de wisselaar wilt monteren. Meestal is dat inderdaad de kofferbak.

    Het trekken van de kabel is niet moeilijk. Je zal de nodige bekledings-panelen moeten de-monteren.
    Wees geduldig en kijk goed hoe het zat en neem de tijd om het weer proper te monteren om kraakjes en knarsjes tegen te gaan.
    Kabel inbouwen is een fluitje van een cent in en A3, bij mij was echter ales voorbereid zelfs voor navigatie, kabeltje inpluggen en t werkte. Misschien dat de eerste eigenaar het er ooit allemaal in had laten bouwen? handig was het zeker wel!
    ... meer dan alleen design... dat kan alleen een Audi zijn

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •