Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: A3 2001 - constante stroom radio

  1. #1

    Standaard A3 2001 - constante stroom radio

    hoi,

    als newbie hier misschien een veel gestelde vraag maar via de zoekfunctie niets nuttig gevonden (ofwel verkeerd gezocht)

    Probleem is dus: op mijn nieuwe radio heb ik 2 stroom ingangen: 1 voor de radio van constant stroom te voorzien (onthouden zenders enz) en 1 voor de radio effectief te laten spelen. Vanuit de originele bekabeling van audi vind ik maar 1 stroom draad en dat is de constante stroomdraad waardoor de radio constant blijft aanstaan, geen probleem zegt dan zetten we hem gewoon uit maar daar is het probleem net als ik mijn radio afzet dan springt deze in een vorm van demo mode waardoor hij de klok laat staan op de display en nadien om een mooie opsomming te geven van de functies van de radio, uiteraard voor de mannen met de vlugge vingers is dit een aantrekker. Het frontpaneel gaat er niet af, anders had ik zo ook wel opgelost.

    Dus nu de vraag is er een bijkomende stroom draad die ergens loopt die de radio afzet waardoor hij gewoon sluit en geen showke opvoert.

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    als die niet achter de radio ligt, zal je hem zelf moeten trekken vanaf je contactslot.

    zet een voltmeter op de massa, en de andere meetpen op een van de aansluitingen van je contact. zoek dan naar een aansluiting die 12 volt geeft als je je contact aanzet.

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad heb met de multimeter zitten uitmeten en is blijkbaar een optie geweest :-) :-) heb ondertussen gevonden hoe de radio volledig kan afgesloten worden, dus alles aangesloten op de constante stroom.

    Mag hier gesloten worden ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •