Pagina 15 van 17 EersteEerste ... 511121314151617 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 336

Onderwerp: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

  1. #281
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    lusten die dingen ook FLAC bestanden? ik heb net m'n hele CD collectie op de NAS gezet voor de Squeezbox, en die zijn allemaal FLAC


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  2. #282

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Kan zo,n oplossing ook in combinatie met een RNS-D met multiefunctioneel stuur, Bose systeem een telefoon af fabriek.

    Ik wil dus ook graag MP3 kunnen afspelen en mijn iPhone 4 via de bluetooth module van dit systeem laten werken.
    Kan dit of moet ik naar iets heel anders uitkijken?

    Ik heb ook naar een Parrot mki9200 zitten kijken die kan volgens mij ook alles, maar dan krijg je weer een eigen display en bedienings knopjes.
    Laatst gewijzigd door Dewalt; 03-04-11 om 12:46.
    A6 avant 3.0 Quattro Exclusive uitvoering

  3. #283

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dewalt Bekijk Berichten
    Kan zo,n oplossing ook in combinatie met een RNS-D met multiefunctioneel stuur, Bose systeem een telefoon af fabriek.

    Ik wil dus ook graag MP3 kunnen afspelen en mijn iPhone 4 via de bluetooth module van dit systeem laten werken.
    Kan dit of moet ik naar iets heel anders uitkijken?

    Ik heb ook naar een Parrot mki9200 zitten kijken die kan volgens mij ook alles, maar dan krijg je weer een eigen display en bedienings knopjes.
    De oplossing van X-Carlink werkt als volgt :
    je sluit de X-carlink unit tussen het radiogedeelte van de RNS-D aan en de huidige bekabeling (blauwe & gele & rode stekkers )aan. Dit heeft geen enkele invloed op de andere functionaliteit zoals MF-stuur, Bose installatie en "telefoon af fabriek".
    Kortom : als VOOR de inbouw het MF-stuur, Bose installatie & "telefoon af fabriek" gewoon werken dan zullen deze ook NA de inbouw van de X-carlink werken. Je hebt alleen de extra functionaliteit van een 6 CD-wisselaar erbij gekregen.
    Er is één maar : je hebt 4 'sleuteltjes' nodig om je RNS-D unit uit het dashboard te halen.
    Laatst gewijzigd door Guinea Pig; 09-04-11 om 21:19.
    Mijn Audi is om door 4 ringetjes te halen

  4. #284

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guinea Pig Bekijk Berichten
    De oplossing van X-Carlink werkt als volgt :
    je sluit de X-carlink unit tussen het radiogedeelte van de RNS-D aan en de huidige bekabeling (blauwe & gele & rode stekkers )aan. Dit heeft geen enkele invloed op de andere functionaliteit zoals MF-stuur, Bose installatie en "telefoon af fabriek".
    Kortom : als VOOR de inbouw het MF-stuur, Bose installatie & "telefoon af fabriek" gewoon werken dan zullen deze ook NA de inbouw van de X-carlink werken. Je hebt alleen de extra functionaliteit van een 6 CD-wisselaar erbij gekregen.
    Er is één maar : je hebt 4 'sleuteltjes' nodig om je RNS-D unit uit het dashboard te halen.
    Die vier sleuteltjes heb ik ondertussen.
    Maar die blauwe & gele & rode stekkers bestaan bij mij uit een zwarte stekker, wel met alle fucties
    Ik heb ook al een cd wisselaar af fabriek en een af fabriek ingebouwde telefoon in de middenarm leuning.
    Dus als ik di X-carlink inbouw hem ik mp3, iPone bediening en bluetooth telefoon , en dit alles via mijn stuur te bedienen en op het display tussen de tellers te zien wie er beld en welk nummer er wordt gespeeld?
    A6 avant 3.0 Quattro Exclusive uitvoering

  5. #285

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    29
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dewalt Bekijk Berichten
    Die vier sleuteltjes heb ik ondertussen.
    Maar die blauwe & gele & rode stekkers bestaan bij mij uit een zwarte stekker, wel met alle fucties
    Ik heb ook al een cd wisselaar af fabriek en een af fabriek ingebouwde telefoon in de middenarm leuning.
    Dus als ik di X-carlink inbouw hem ik mp3, iPone bediening en bluetooth telefoon , en dit alles via mijn stuur te bedienen en op het display tussen de tellers te zien wie er beld en welk nummer er wordt gespeeld?
    Hoi Dewalt,

    Waar ben je ergens woonachtig ? Ik woon in Noord-Brabant en wil je eventueel wel komen helpen hoor.
    Voor zover ik mij kan herinneren moet je de X-carlink tussen het radiogedeelte van de RNS-D en de kabelbundel van de auto plaatsen. Althans zo is het ook gebeurd met de navigatie van m'n kameraad. Laat mij even weten waar je woont. Afhankelijk van de afstand kunnen we een keer afspreken.

    Groetjes,
    Bert
    Mijn Audi is om door 4 ringetjes te halen


  6. #286
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Heren,

    rij sinds een paar dagen in mijn woonplaats Heesch (nb) rond in mijn 'nieuwe' audi a3 uit 2003.
    Nu was ik op zoek naar een mp3/usb oplossing, en dit ziet er wel goed uit.

    Nu was mijn vraag; waar hebben jullie hem besteld? Op ebay.com kan ik namelijk niet veel auctions vinden van een XCARLINK voor een Audi. Wel kom ik dit tegen bijvoorbeeld, maar of dat iets is? Sowieso zitten daar geen sleutels bij om je radio te verwijderen.... (Concert 2)

  7. #287
    onsdenis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    61
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Beste Brentnl,

    Ik woon in Helmond en ik heb wel sleuteltjes voor je liggen. Dus dat is het probleem niet.
    Zelf heb ik de DMC music interface via Ebay gekocht en die werkt perfect.
    Audi A4 (B7) Avant 2.0 TFSI Quattro Tiptronic Pro-Line 240pk 320Nm Hartog Tuned

  8. Ad
  9. #288
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Als ik het alemaal zo lees, werkt dit alleen met radio's die een wisselaar aansluiting hebben ? ?
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  10. #289
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    yup je gebruikt de cd-wisselaar aansluiting voor de mp3 cradle/stekker.
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  11. #290
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onsdenis Bekijk Berichten
    Beste Brentnl,

    Ik woon in Helmond en ik heb wel sleuteltjes voor je liggen. Dus dat is het probleem niet.
    Zelf heb ik de DMC music interface via Ebay gekocht en die werkt perfect.
    Dankje! Heb nu op DMC gezocht en had een stuk meer hits. Nu voor 58 euro inc verzenden een interface gekocht uit Duitsland. Zelfs inclusief die radio-sleuteltjes, dus ik helemaal happy

    Kom ik trouwens nog problemen tegen als ik deze interface ga installeren en ook tegelijk mijn parrot CK3100 erbij aansluit?

  12. #291
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos Bekijk Berichten
    yup je gebruikt de cd-wisselaar aansluiting voor de mp3 cradle/stekker.
    Tandjes, dan gaat dat weer niet werken op mijn Delta CC RDS
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  13. #292
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Hoi, ik heb net mijn DMC binnen gekregen , inclusief radio-sleuteltjes, dus dat is helemaal super!

    Ik heb een Concert2 auto radio (en geen cd-wisselaar), en weet niet goed hoe ik het aan moet sluiten. Vandaar dat ik er hier wat foto'tjes bij heb gedaan met nummers.. Heb ook even een plaatje van de achterkant van een concert 2 van Google getrokken.






    #1 van foto 3 moet in de DMC unit (#1), en dan kabel #2 helemaal links onder in de concert? (zie plaatje). De huidige stekker die nu in de radio zit, moet denk ik in #5, alleen wat moet ik dan met het blauwe stekkertje #6 doen die ik over hou? Weer terug in #3? Want dat had ik toen straks, maar kreeg het niet aan de gang. Kon via m'n radio ook de unit niet selecteren door 2x op CD te drukken oid..

    EDIT:: Ik vind net dit filmpje op youtube, maar zo had ik het ook aangesloten... Kan het zijn dat de unit pas aangaat als er ook daadwerkelijk een USB-stick inzit? Ook had ik de zwarte massa-kabels nog niet aangesloten (zijn er 2, klopt dat?) ...


    EDIT 2 :: Ik heb het werkend! Had alles eigenlijk goed aangesloten, alleen omdat de massa nog niet aangesloten zat werkte het geheel niet, dat was alles!
    Laatst gewijzigd door Brentnl; 15-08-11 om 16:14.

  14. #293
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mezelf Bekijk Berichten
    lusten die dingen ook FLAC bestanden? ik heb net m'n hele CD collectie op de NAS gezet voor de Squeezbox, en die zijn allemaal FLAC
    weet iemand nog t antwoord op deze vraag?


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  15. #294
    pacific's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Posts
    315
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik heb een Solisto en die lust alleen maar MP3.
    Is zeer eenkennig wat dat betreft.
    Mvg,

    Frank

  16. #295

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ziet er goed uit deze oplossing. Die DMC met sleuteltjes lijkt me ideaal. Weet iemand waar ik die kan bestellen. Zie alleen maar sites waar je er 100 tegelijk moet bestellen...

  17. #296
    Brentnl's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    193
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik heb de mijne van deze verkoper op Ebay: http://www.ebay.com/sch/autoteile-dr...&_trksid=p3686

    Moet maar even zoeken naar de juiste DMC, ik had 'm gewoon kocht (geen biedingen) voor 58 euro inc. verzenden.

  18. #297
    vampire65's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Ik heb deze van de week in gebouwd, ZEMEX V2 USB SD AUX MP3 Adapter AUDI Chorus Concert.
    Heb hem aan gesloten zonder probleem op een concert 2 radio.
    Heb het besteld op ebay bij Best4cars een bedrijf in hannover http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI....m=280780978492
    Het werkt prima zowel met usb stick als sd card en de bediening op het stuur blijft gewoon werken

  19. #298
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Is dit wat, iemand ervaring met dit product ?
    Ik word namenlijk een beetje gek van al die los slingerende cd's in mijn auto

    http://auto-onderdelen.marktplaats.n...ta_ind=15&fs=1
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  20. #299
    vampire65's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    58
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Het product wat ik voor mijn a4 gekocht heb zie bericht hier boven,is iets duurder maar werkt perfect.
    Watjij uit gezocht hebt lijkt bijna het zelfde, dus gewoon bestellen niet goed terug sturen.

  21. #300
    boxy&boraman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    50
    Posts
    387
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: DE oplossing! MP3 op je Concert II (of andere std. radio)

    Het is een ander merk als die van mij, maar zal zeker wel werkem, en is niet duur.

    Bestellen, installeren en genieten van de MP3's
    Audi A5 SB S-Line 2013
    Porsche Boxster PDK 2012. VAG-COM Zuid limburg
    VW Caddy TDI 2015

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •