Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Speakers A3

  1. #41

    Standaard

    Ik heb achter 165 mm Infinity boxen geplaatst en voor 130 mm infinity 2 weg.
    Let wel er op dat je bij de 2 weg voor via de betere radio's t geluid moet instellen je bovenste speakers (standaardspeakers) blijven de hoge tonen dus je kan via de radio die onderste midden en laag pakken klinkt t beste ik heb zelf nog steeds een probleem met de aansluiting van de achterste speakers kan iemand me vertellen hoe t komt dat ik achter geen geluid heb terwijl ik wel die draden terug vind met de kleuren en aangesloten op de radio niet werkt? Groetjes Erik
    Audi: Vorsprung durch Technik

  2. #42

    Standaard

    Trouwens wat grappig is ik heb die adapters zelf gemaakt :P ik heb de orginele box kapot gezaagd binnenste eruit gehaald en de ring over de nieuwe box geplaatst gaat net zo makkelijk en t kost je alleen tijd geen geld

    Groetjes
    Audi: Vorsprung durch Technik

  3. #43

    Standaard

    Ik ben ook weer begonnen met mn audio. Toen ik me a3 net had en mijn pioneer radio had aangesloten deden alleen mijn voorspeakers het?
    Toen ik mijn achterpanelen los had getrokken zag ik dat er wel bedrading liep en die gingen naar achter..... en daar kwam ik de sub woofer tegen van audi? Maar kon voorin geen draden vinden voor de sub?
    Heb toen zelf bedrading gelegd en mijn eigen versterker met sub aangesloten en ook nieuwe bedrading voor de achterspeakers.

    Maar nu ga ik de standaardspeakers vervangen, hab de adapterr ingen al.
    En een maat van me heb nog focal speakers vrij dunne Voor in de achterpanelen. Nu voor nog 13cm compo setje kopen.

    Maar kan ik deze makkelijk gewoon direct op mijn radio aansluiten of een versterktje de tussen?

    Greetzzz ROel

  4. #44
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    40
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    je kan deze mee op je versterker aansluiten, maar wat eigelijk niet nodig is. Je geeft dan alleen het vermogen van je versterker aan je boxen vooraan weg, terwijl deze perfect gewoon op de radio kunnen aangesloten worden voor de midden en hoge tonen te geven. 13 en 10cm sluit ik meestal rechtstreeks aan op de radio (als deze de bassen er toch minstens kan uitfilteren) (wat het composetje al zowiezo gaat doen) e, al de rest (achteraan/sub) op de versterker.
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  5. #45

    Standaard

    De versterker Hiphonics hercules Monoblok en een zelfbouw kist met een phoenix Gold woofer 12" deze gaan gewoon steeds mee naar een volgende wagen.
    Ik zoek alleen nog een goeie composet voor 13cm voor vervanging van de standaard 10cm.
    Ik weet dat de inbouwdiepte max 60mm is en ik heb de speaker adapters al liggen.
    Heeft iemand ervaring met audio system speakers?

    Greeetzzz ROel


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •