Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 45

Onderwerp: Speakers A3

  1. #21

    Standaard

    [quote="delsol-project"]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mastergraveyard
    Ik zou ook even opletten op de inbouwdiepte van je speakers in de voorpanelen, niet alle speakers passen erin!
    Voorin kun je maximaal 13 cm (5") zetten.
    Zelf heb ik voorin in mijn a3 een comp-set van Focal, dePolyglass 130V Slim, deze hebben een kleine inbouwdiepte en passen zeker in je A3. Deze boksen beschikken over een kleine magneet, maar daar betaal je natuurlijk owk wel voor, bij ron de vries kosten ze 299 euro!

    Ik heb de compo set van focal klaar liggen; de polyglass 130v2 niet de slim, zou deze ook passen met een adapter ring, zo passen ze er al niet in, heb al bij arc hier in belgie gehoord achter zo'n ringen, maar zij konden deze niet verkrijgen...
    Nee, als het goed is past deze niet in de audi A3! Bij een audio-bedrijf hier in de buurt (zeer goed aangeschreven, leveren geen pruts werk) is mij verteld geworden dat in een A3 8L alleen de SLIM boksen van Focal passen en de nieuwste van Focal met zo'n apparte magneet!

  2. #22

    Standaard

    de diecie serie van hertz past netjes. deze zijn niet bijzonder smal.
    ze staan ook goed aangeschreven in diverse tests. goede prijs/kwaliteit verhouding

  3. #23

    Standaard

    ik zou gewoon rockford kopen heb ook een a3 met alles van rockford wat een geluid zeg.

    13cm compo voor van rockford 16cm voor achter hoedeplank ovaal van rockford en voor de harde bASS rockford 850.2 met een t2 1000watt subwoofer

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mistermontana
    ik zou gewoon rockford kopen heb ook een a3 met alles van rockford wat een geluid zeg.

    13cm compo voor van rockford 16cm voor achter hoedeplank ovaal van rockford en voor de harde bASS rockford 850.2 met een t2 1000watt subwoofer
    en zo zijn er nog 100 speakers die geweldig klinken. de keuze van je muziek speelt ook een rol. en persoonlijk vind ik rockford weer helemaal niet zo goed klinken. zeker niet voor dat geld. maarja, smaken verschillen nu eenmaal.

  5. #25

    Standaard

    Ach alles klinkt beter dan die standaard boxen. Je merkt het pas goed als je beetje fatsoenlijk geluid in je auto hebt hoe brak het in de meeste auto's gesteld is. Ik heb achter in de deurpanelen nog speakers hangen die ik niet aangesloten heb meer. Als ik deze voor de grap ook er nog bij aansluit is het geluid bij deze speakers om te janken zo slecht, verschil is echt enorm.
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door misterT
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mistermontana
    ik zou gewoon rockford kopen heb ook een a3 met alles van rockford wat een geluid zeg.

    13cm compo voor van rockford 16cm voor achter hoedeplank ovaal van rockford en voor de harde bASS rockford 850.2 met een t2 1000watt subwoofer
    en zo zijn er nog 100 speakers die geweldig klinken. de keuze van je muziek speelt ook een rol. en persoonlijk vind ik rockford weer helemaal niet zo goed klinken. zeker niet voor dat geld. maarja, smaken verschillen nu eenmaal.
    Ligt ook eraan welke speakers van rockford he
    rockford heeft een goedkope lijn en een dure lijn....

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL
    Ach alles klinkt beter dan die standaard boxen. Je merkt het pas goed als je beetje fatsoenlijk geluid in je auto hebt hoe brak het in de meeste auto's gesteld is. Ik heb achter in de deurpanelen nog speakers hangen die ik niet aangesloten heb meer. Als ik deze voor de grap ook er nog bij aansluit is het geluid bij deze speakers om te janken zo slecht, verschil is echt enorm.
    Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niks te klagen heb met mijn standaard speakers
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL
    Ach alles klinkt beter dan die standaard boxen. Je merkt het pas goed als je beetje fatsoenlijk geluid in je auto hebt hoe brak het in de meeste auto's gesteld is. Ik heb achter in de deurpanelen nog speakers hangen die ik niet aangesloten heb meer. Als ik deze voor de grap ook er nog bij aansluit is het geluid bij deze speakers om te janken zo slecht, verschil is echt enorm.
    Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niks te klagen heb met mijn standaard speakers
    zoals Ricckp al zei: je merkt het pas als je echt fatsoenlijk geluid in je auto hebt......voordat ik begon met geluid vond ik het owk nog wel meevallen et standaar geluid (heb et overigens wel nooit goed geluid gevonden), maar sinds ik ander spul erin heb en dan bij mensen in de auto kom met standaar speakers merk je pas hoe goed je eigen geluid is

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mastergraveyard
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartNL
    Ach alles klinkt beter dan die standaard boxen. Je merkt het pas goed als je beetje fatsoenlijk geluid in je auto hebt hoe brak het in de meeste auto's gesteld is. Ik heb achter in de deurpanelen nog speakers hangen die ik niet aangesloten heb meer. Als ik deze voor de grap ook er nog bij aansluit is het geluid bij deze speakers om te janken zo slecht, verschil is echt enorm.
    Ik moet zeggen dat ik tot nu toe nog niks te klagen heb met mijn standaard speakers
    zoals Ricckp al zei: je merkt het pas als je echt fatsoenlijk geluid in je auto hebt......voordat ik begon met geluid vond ik het owk nog wel meevallen et standaar geluid (heb et overigens wel nooit goed geluid gevonden), maar sinds ik ander spul erin heb en dan bij mensen in de auto kom met standaar speakers merk je pas hoe goed je eigen geluid is
    BARTNL bedoelde ik dus

  11. #30

    Standaard

    Ik weet hoe het klinkt hoor ! heb alleen nog geen zin gehad om me andere speakers in te bouwen :roll:
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Ik weet hoe het klinkt hoor ! heb alleen nog geen zin gehad om me andere speakers in te bouwen :roll:
    wilde er niet mee zeggen dat jij niet weet hoe het klinkt hoor! wilde alleen even duidelijk maken dat et een wereld van verschil is

  13. #32

    Standaard

    Ik heb trouwens mijn versterker + sub aangesloten bij mijn standaard speakers vandaar zal het ook wel beter klinken :roll:
    1.8T | Wie laag wilt zijn moet omrijden!

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riickp
    Ik heb trouwens mijn versterker + sub aangesloten bij mijn standaard speakers vandaar zal het ook wel beter klinken :roll:
    dan klinkt het inderdaad al beter ja

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabs
    zijpanelen achter kan 16cm in, hoedenplank zou ik niet doen, zonde. gewoon 2 keer 13cm compo set voor, 2 keer 16cm achter en een sub meer dan genoeg bij mij
    heb ik ook gedaan.. en subliem zuiver ma toch hard geluid!
    Audi... Voorsprong door techniek!

  16. #35

    Standaard

    de vlakke ground zero van de radioactive line passen ook deze zijn 44mm inbouwdiepte en is 16cm

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rusland
    kan iemand mij misschien helpen: hoe krijg ik mij achterpanelen uit mij s3? wil me speakers vervangen, hij is van 06/00.
    Kan iemand antwoord geven op deze vraag. Ik ben namelijk ook bezig met speakers in de achterpanelen van mijn Audi A3 (10/2004) en weet ook niet hoe ik erbij moet komen.

  18. #37

    Standaard

    2004 is toch de nieuwe A3? en 2000 de oude?
    bij de oude 8L versie zitten de panelen vastgeklicked, gewoon voorzichtig naar voren trekken, onder beginnen is het makkelijkste...

    bij de nieuwe a3, geen idee!

  19. #38
    wolters125's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard

    Hallo,

    Geldt dit dan ook voor de voorportieren van de A3 (1998).
    Ik heb namelijk problemen met het tweetertje aan 1 kan en zou deze graag eens eruithalen, weet alleen niet hoe ik eraan kan komen.
    De paar schroeven die ik vind zijn volgens mij niet de enigste bevestigingen voor het deurpaneel.

    Mss iemand uitleg of tips?

    Alvast bedankt.

    Mvg,

    Niels

  20. #39
    mikel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    44
    Posts
    418
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard

    onder de greep van de portier zit een kapje dat vast zit met 1 schroefje, losdraaien en onder dat kapje zitten nog 2 schroeven.
    dan 1 aan de kopsekant van de deur en aan de andere kant van de deur.

    daarna met een beetje kracht omhoogtillen en naar jou toe halen (zitten in de deur gehaakt zeg maar)

  21. #40

    Standaard

    ^^ what he said

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •