Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: Welke boxen achter in een A4 plaatsen??

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniA3T
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oddman
    Het geluid moet immers van voren komen (als je naar een concert gaat zit je ook niet met je rug naar het podium toe)
    Misschien houd ie wel niet van klassiek... Midden in het geluid zit doet me meer deugd..
    wat heeft klassiek met van voren komen te maken? Ik houd absoluut niet van klassiek, maar bij de concerten waar ik kom (en dat zijn er véél) komt het geluid altijd van voren!
    Waar ik kom komt het van alle kanten..
    Soms moet je met de overtreffende trap op pad... RB26..

  2. #42
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniA3T
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniA3T
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oddman
    Het geluid moet immers van voren komen (als je naar een concert gaat zit je ook niet met je rug naar het podium toe)
    Misschien houd ie wel niet van klassiek... Midden in het geluid zit doet me meer deugd..
    wat heeft klassiek met van voren komen te maken? Ik houd absoluut niet van klassiek, maar bij de concerten waar ik kom (en dat zijn er véél) komt het geluid altijd van voren!
    Waar ik kom komt het van alle kanten..
    Concerten waarbij het van alle kanten komt??? Verbazingwekkend... Ik ben benieuwd bij wie dat dan is, want voor mij is helemaal nieuw! Ik ben wel regelmatig bij producties waar we het geluid 10-kanaals uitsturen, waardoor we een 8.2-surround systeem hebben, maar dat zijn geen concerten maar multimediale theater-voorstellingen.

  3. #43

    Standaard

    Tiesto in Concert ofzo?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #44
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Tiesto in Concert ofzo?
    Ja ok... ook dat heet een concert... Al denk ik bij Tiësto niet aan het geven van een concert...

  5. #45

    Standaard

    Hoe je het ook bekijkt. Je verziekt je stereo beeld er mee.
    De meeste laten de achterspeakers op de Hu meedraaien of hebben helemaal geen achterspeakers.

    Er zijn nogal wat reflexies in een auto vandaar.

    Maar er zijn natuurlijk ook mensen die dat wel mooi vinden.


  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Tiesto in Concert ofzo?
    Ja ok... ook dat heet een concert... Al denk ik bij Tiësto niet aan het geven van een concert...
    Mwa, Ik denk, gezien het aantal weinige minuten dat het duurt voordat een concert van `m uitverkocht is, dat menig band jalours kan zijn.

    Btw: ik heb ook alleen een compo voor en een sub achter en daar is ook house heel goed mee te luisteren.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  7. #47
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Mwa, Ik denk, gezien het aantal weinige minuten dat het duurt voordat een concert van `m uitverkocht is, dat menig band jalours kan zijn.

    Btw: ik heb ook alleen een compo voor en een sub achter en daar is ook house heel goed mee te luisteren.
    Ik ben het absoluut met eens dat menig band jalours is op het geringe aantal minuten van kaartverkoop van Tiësto zijn optredens. Tiësto is dan ook een fenomeen! Desondanks is mijn opvatting van een concert anders... Ik zie dit meer als een dance-event, met Tiësto als enige DJ.... Nogmaals, geen kwaad woord over Tiësto, ik denk dat hij zijn sporen in de popwereld allang verdiend heeft!

    En over de speakers in mijn auto... Ik heb nog steeds de standaard speakers in mijn hoedenplank en dat zal voorlopig nog wel zo blijven ook... Mijn voorspeakers zijn goed en de combinatie met het subje in de kofferbak maar het lekker om naar te luisteren!

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •