Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: A3 (sub + versterker)

  1. #1

    Standaard A3 (sub + versterker)

    Hoi Iedereen,

    Ik ben in het bezit van een A3 sportback uit 2007 (ambition) met een chorus radio.

    Graag wil ik een versterker + subwoofer achterin leggen. Nu heb ik een leasebak, dus het moet zo gemonteerd worden dat het ten alle tijden zonder moeite eruit getrokken moet kunnen worden. Ik vernomen dat er geen tulp aansluitingen achter de radio zitten en dus een hi/low filter er tussen moet gaan gooien.

    Ik twijfel om de boel te laten inbouwen, of zelf te doen. Heeft iemand eventueel fotos hoe de kabels gelegd zijn, zonder enige schade aan te brengen? Eventueel hoe alles aan te sluiten etc?

    Thanks!

  2. #2
    MenW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Posts
    500
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: A3 (sub + versterker)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FoxHunter Bekijk Berichten
    Hoi Iedereen,

    Ik ben in het bezit van een A3 sportback uit 2007 (ambition) met een chorus radio.

    Graag wil ik een versterker + subwoofer achterin leggen. Nu heb ik een leasebak, dus het moet zo gemonteerd worden dat het ten alle tijden zonder moeite eruit getrokken moet kunnen worden. Ik vernomen dat er geen tulp aansluitingen achter de radio zitten en dus een hi/low filter er tussen moet gaan gooien.

    Ik twijfel om de boel te laten inbouwen, of zelf te doen. Heeft iemand eventueel fotos hoe de kabels gelegd zijn, zonder enige schade aan te brengen? Eventueel hoe alles aan te sluiten etc?

    Thanks!
    Je kunt ook van Infinity de Basslink aanschaffen en aansluiten.
    Is er binnen no-time uit, is nl. versterker/subwoofer ineen (3 speakers)!
    Het is maar een idee, een heel goed geluid.
    Kost iets van € 350,00
    Woaaaww, wat een power!!!

    Audi 4 ever

  3. #3

    Standaard Re: A3 (sub + versterker)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MenW Bekijk Berichten
    Je kunt ook van Infinity de Basslink aanschaffen en aansluiten.
    Is er binnen no-time uit, is nl. versterker/subwoofer ineen (3 speakers)!
    Het is maar een idee, een heel goed geluid.
    Kost iets van € 350,00
    Das mogelijk wel interessant, maar zit ik dan nog steeds niet met die hi/lo concertertje?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •