Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: RNS-E met HTC Desire

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    31
    Kudos
    0

    Standaard RNS-E met HTC Desire

    Ha allemaal,

    Heb gisteren eerste ritje gemaakt in mijn A4 avant uit 02-2007. Is geïmporteerd uit Duitsland. Moet nog even wachten tot hij door de douane heen is maar volgende week kunnen we los .

    Nu probeerde ik gisteren tijdens testritje mijn HTS Desire te koppelen aan de RNS-E bluetooth carkit. Tijdens de eerste 30 seconden zie ik de Audi ook verschijnen.. proberen te koppelen met pincode: 1234 Alleen kreeg ik het niet voor elkaar om verbinding te krijgen.

    Zijn er meer mensen met die probleem? Is er een mogelijkheid om de software van deze module te update zodat hij ook goed werkt met Android 2.1?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door cue; 23-04-10 om 09:56.

  2. #2
    firestyler
    Guest

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    is de code zeker 1234? die van mijn rSAP is namelijk 0000, trouwens een rSAP kun je ook steken zie ik

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    31
    Kudos
    0

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door firestyler Bekijk Berichten
    is de code zeker 1234? die van mijn rSAP is namelijk 0000, trouwens een rSAP kun je ook steken zie ik
    Code is volgens mij wel goed aangezien ik een nokia met deze code wel goed kan koppelen.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    31
    Kudos
    0

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Verkeerde post...
    Laatst gewijzigd door cue; 26-04-10 om 09:11.

  5. #5
    Krispi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Posts
    98
    Kudos
    0

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Had hetzelfde probleem bij m'n HTC Legend; waarschijnlijk moet je de bluetooth code op je RNS-E aanpassen.
    Zet je RNS-E in het telefoon menu en druk vervolgens op SETUP, daar kan je de code aanpassen. Wis de huidige code en voer 1234 in. Vervolgens probeer je opnieuw de Desire te linken.
    Zo werkte het bij m'n Legend. Momenteel verloopt het goed, al valt de Bluetooth verbinding soms uit en zit er niets anders op dan de Legend uit te schakelen en vervolgens terug aan te zetten.

    Hou er wel rekening mee dat éénmaal de RNS-E aan staat je binnen een bepaalde tijd (30sec of 1 min?) je telefoon moet linken. Anders moet je de RNS-E eerst uitschakelen en dan verbinden.


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    41
    Posts
    31
    Kudos
    0

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Is inmiddels inderdaad gelukt om telefoon te koppelen door even te resetten.

    Werkt inmiddels prima!

    Nu nog opzoek naar een Cullmann houder voor de af fabriek carkit... vraag me af of deze er nog gaat komen.

  7. #7

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Hoi, ik heb een paar vraagjes over de HTC Desire nu we het er toch over hebben , ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is
    HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Heb pas een HTC legend gekocht maar de verbinding met de rns e valt vaak weg. Vaak tijdens een gesprek maar ook als ik niet aan het bellen ben.
    Moet dan mijn htc uitzetten herstarten en dan weer bleutooth inschakelen erg omslachtig en vervelend.

    Had hiervoor een Nokia en die had geen enkel probleem.

    Zijn er mensen met dezelfde ervaring en eventueel een oplossing.

  10. #9

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VincentVega Bekijk Berichten
    Hoi, ik heb een paar vraagjes over de HTC Desire nu we het er toch over hebben , ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is
    HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!
    He Vincent, heb je ondertussen dit apparaat al in je bezit? Bevalt ie? Android enzo? Zag je comment langs komen en was benieuwd!

  11. #10

    Standaard Re: RNS-E met HTC Desire

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cue Bekijk Berichten
    Is inmiddels inderdaad gelukt om telefoon te koppelen door even te resetten.

    Werkt inmiddels prima!

    Nu nog opzoek naar een Cullmann houder voor de af fabriek carkit... vraag me af of deze er nog gaat komen.
    Ik krijg mijn desire HD niet gekoppeld, wat heb je precies gereset?
    Na 30 seconden raak ik weer de verbinding kwijt...
    Laatst gewijzigd door woudstraatje; 30-11-10 om 21:08.
    Audi A5 Pro-line 2.0 TFSI 180pk => 215pk (Sportstoelen, 18 inch velgen, Ipod aansluiting, CD-wisselaar, Dimmende binnenspiegel, Telefoon voorbereiding)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •