Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

  1. #1

    Standaard RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Ik heb me nu heel goed ingeleest over de onderwerp van single naar dubbel din conversion. Ik weet nu ook dat ik het niet zelf wil aanpakken. Mijn probleem is dat ieder bedrijf die ik belt om dit werk voor mijn te doen nee zegt. Ze zeggen dat het te complex is?!

    Nou is mijn vraag: Is er iemand of een berdijf in NL waar ik een RNS-E met alle toeters en bellen kan laten inbouwen in mijn A4 Cabrio uit 2002?

    PS: hier is een zeer gedetailleerde handleiding http://www.pdfee.com/audi/installing...av-for-audi-a4
    Laatst gewijzigd door JohannB; 06-01-11 om 14:59.

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Als je zelf een RNS-E scoort op bijv. eBay of MP dan kan ik het ook voor je inbouwen, geen enkel probleem. Er heeft hier op het AF een aantal mensen ervaring met ombouwen (ik ook). Je moet de RNS-E dan inleren met vagcom. Je bent dan altijd goedkoper uit.

    dubbeldin inbouwframe is te scoren op eBay. Pas op dat je niet de gewone koopt, als je besluit het zelf te kopen en te laten doen.
    Die bedrijven die je zal benaderen, zullen behoorlijke prijzen vragen. Dat weet ik uit ervaring.

    ps. PDF-bestand opent niet
    Laatst gewijzigd door A4FSI; 06-01-11 om 14:30.

  3. #3
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Probeer dit bedrijf eens: http://www.cartronic.nl/shopp/index.php
    Heb er goede verhalen overgelezen hier op het forum.

  4. #4
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Cartronic is inderdaad goed!

  5. #5

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Bedankt, ik ga ze bellen.

    Ik heb nu de link naar de file geplaatst.


  6. #6
    firestyler
    Guest

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Emiel van Ham steekt ze ook bij een beter gerenomeerd bedrijfje in nederland die blijkbaar niet mag vernoemd worden hier op het forum... Hij doet alleen maar Audi en VW kwestie van een ervaren persoon te hebben die het kan.
    bij E lectronic 4 cars
    Laatst gewijzigd door firestyler; 07-01-11 om 14:22.

  7. #7
    Audi drivertje
    Guest

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    het ombouwen werkt bij een cabrio volgensmij hetzelfde als bie alle andere A4's
    je hebt inderdaad alleen een ander inbouwframe nodig voor een cabrio

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Bedankt voor alle adviezen. Ik mijn RNS-E door Cartronic laten plaatsen en ben zeer tevreden met het resultaat en de dienst van Cartronic.

    Laatst gewijzigd door JohannB; 20-01-11 om 14:51.

  10. #9

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Mag ik je vragen hoeveel dit je totaal heeft gekost?

  11. #10

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    ±1200 voor de rns-e en nog ±400 voor de bluetooth. Het is wel allemaal nieuwe en origineel Audi spul, als je iets op marktplaats of eBay kunt scoren ben je zeker goedkoper uit.
    Laatst gewijzigd door JohannB; 31-01-11 om 07:55.

  12. #11
    HJR
    Guest

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohannB Bekijk Berichten
    ±1200 voor de rns-e en nog ±400 voor de bluetooth. Het is wel allemaal nieuwe en origineel Audi spul, als je iets op marktplaats of eBay kunt scoren ben je zeker goedkoper uit.
    als je op marktplaats zo'n ding scoort is tie vrijwel zeker gejat.

  13. #12

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    Die gevoel had ik ook, vandaar de nieuwe spul.

  14. #13

    Standaard Re: RNS-E laten monteren in A4 Cabrio (B6 8E) (Single Din naar Dubbel Din)

    ik ben pas nog bij emiel geweest ( bij electronic 4 cars in beek en donk) die kan dat inclusief inlezen en hij is goed en goedkoop,
    heeft alles in huis, bel maar eens voor info.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •