Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Autoalalarm blijft afgaan

  1. #21

    Standaard

    Mijn mening is, dat je de kabels van een TEX alarm moet gebruiken om de centrale een mooie zwaai te laten maken richting milieu straat...

    Ik zweer bij autowatch of defa en ik heb er al div. tientallen in gebouwd en zelf tegen de regels in overgebouwd en ze blijven werken (mits de uitwendige sensoren goed blijven).
    ZE hebben allemaal meer vermogen maar omdat ik later kan remmen en eerder op het gas ga kan ik ze net bijbenen.

    Er stond een man op de bus te wachten, de chauffeur zei "kom daar eens van af."

    Een rookworst zonder r is ook worst..

  2. #22
    lucbis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    56
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard f***ckin tex alarm

    Ik heb een A6 uit 1998 en er zit vanaf de dealer (in Apeldoorn, ik woon in zuid-Holland) een Tex-Alarm klasse 3 in. Eerst ging hij ieder moment af door een kappotte motorkap schakelaar en nu 5 mnd later gisteren nacht ging hij opeens af na 50 sec als ik hem op alarm zet dan knippert mijn alarm lampje ook heel snel. ik zou het liefst iemand ontmoeten die het voor me uit kan bouwen en alles gewoon weer over de originele sleutel kan laten lopen, immers er zit standaard een startonderbreker in de auto dus wat moet je nog meer, een alarm wat afgaat kijkt niemand meer op of om.

    dus als er iemand op het forum is die het tegen een vergoeding uit wil bouwen en alles weer over de sleutel kan laten lopen, dan hoor ik het graag.

  3. #23
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    je hebt al een pb terug
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •