Haha, hoe ruiken jullie dit. :shock: :shock: Was zojuist eens begonnen de boel te inventariseren.
Ik heb net mijn teller-unit eruit gehaald om 1 en ander te bekijken. Heb tevens met een spiegel (de turbo zit in de weg om goed te kunnen kijken) geprobeerd te kijken wat er allemaal al op de dynamo zit aangesloten. Wat ik zo zie is alles aangesloten, dat kan 3 dingen betekenen:
A: de W-pool op de dynamo is al aangesloten dus de bedrading ligt alreeds in de wagen.
B: Audi monteert dynamo's zonder W-pool, was ik niet vanuit gegaan. Me got problem!
C: Ik heb het toch niet helemaal goed kunnen zien.
Ik ga m morgen ff op steunen zetten en de dempingsplaat onder de moter verwijderen, dan kan ik zelf hopelijk zonder hulp van spiegeltjes kijken hoe alles op de dynamo zit.
Tevens is het zo dat de gehele teller-unit omgebouwd moet worden. Heb nu gezien hoe 1 en ander ook alweer in elkaar steekt dus we gaan eens flink aan de slag. Ik denk dat ik daar morgen de hele dag voor uit trek, heb hier wel een ruimte met tl-licht maar ik hou van het werken bij daglicht met zulk prutswerk. En ik wil het liefst in 1 keer door werken als ik die tellerboel sloop. Ben weer dom geweest, wil er meteen nieuwe verlichting in doen, ben ik natuurlijk weer vergeten te halen. :?
En me abs-lampje vervangen, vermoed dat deze stuk is.
Kortom genoeg reden om over de toeren te raken...