Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: nieuwe voorbumpie

  1. #1

    Standaard nieuwe voorbumpie

    vorige week een "nieuwe" voorbumper opgehaald en hem er van het weekend off onder gehangen om te kijken hoe hij past... er moet nog wel het 1 en ander gedaan worden en daarna uiteraard gespoten worden, maar wou toch alvast een voorproefje geven...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard

    Staat em niet slecht, ben benieuwd naar het eindresultaat!

  3. #3

    Standaard

    ziet er al best net uit.

  4. #4

    Standaard

    Smoelt lekker zo....
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  5. #5

    Standaard

    begint al aardig op een b4 te lijken
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours


  6. #6
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    lekker dik 8)
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  7. #7

    Standaard

    Prachtig !

    heb je nou ook booskijkers boven de lampen, of lijkt dat maar zo?

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Prachtig !

    heb je nou ook booskijkers boven de lampen, of lijkt dat maar zo?

    Bob
    dat lijkt maar zo zit er nog over te twijfelen of ik dat ga doen of niet.... misschien kan je in de toekomst kijken :-D ;-)

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Boudewijn
    dat lijkt maar zo zit er nog over te twijfelen of ik dat ga doen of niet.... misschien kan je in de toekomst kijken :-D ;-)
    Nou, dat kan ik niet ... wonderbaarlijk ... maar als je de stap neemt, hoor ik het graag, ondanks vele niet-liefhebbers ervan, vind ik het soms best mooi staan, zou ze best willen

    Bob
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #10

    Standaard

    staat leuk, waar heb je dat gedeelte om de grill gehaald en wat kostte dat ?

    leuke B4 look.

    gr.Martijn
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lord_of_the_rings
    staat leuk, waar heb je dat gedeelte om de grill gehaald en wat kostte dat ?

    leuke B4 look.

    gr.Martijn
    dat zat er al op toen ik hem kocht , maar toen ik hem er ff afhaalde wist ik gelijk waarom... op die strip onder de lampen langs zit alleen maar roest... dus die moet ff vervangen worden, maar er is nog meer spuitwerk aan de auto dus dan kan dat strippie mooi mee :-D

    bedankt voor al jullie leuke reacties tot nu toe! hopelijk kan ik snel beginnen met het herstel en dan kan hij eind van de zomer naar de spuiter....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •