Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 108

Onderwerp: nieuwe sloffen!

  1. #21

    Standaard

    is een lading van die gopren blokjes in de veren monteren ook niet een oplossing? dattie niet te ver in kan veren? of zijn er sterke argumenten m.b.t beschadigen van het spul dat ik dit beter niet kan doen?
    zeal·ot ( zĕl ' ət ) n. One who is zealous, especially excessively so. A fanatically
    committed person.

  2. #22

    Standaard

    Iets om over na te denken:
    Wat doen dergelijke maatregelen met je handling?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remmy1977
    die bandenmaat bestaat wel, maar dat lijkt me wel extreem plat
    Dan ben ik erg benieuwd welke fabrikant 225/30 R17 maakt. In de mij ter beschikking staande overzichten is die maat i.i.g. niet terug te vinden (waarmee een ruime keus in Europa ook gelijk uiterst twijfelachtig wordt m.i.).


    195/60 R14 heeft overigens een 'overall diameter' van 590 mm, wat overeenkomt met die van 225/35 R17.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  3. #23
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Netjes!
    Staat erg mooi 8)

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audizealot
    is een lading van die gopren blokjes in de veren monteren ook niet een oplossing? dattie niet te ver in kan veren? of zijn er sterke argumenten m.b.t beschadigen van het spul dat ik dit beter niet kan doen?
    Dat gaat de veren belasten op plekken en manieren waarvan je niet wilt dat ze belast worden...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audizealot
    past goed, stuur uitslag kan ook *net*, maar ik moet mn auto wat omhoog halen, want bij een stevige drempel, bij het doorveren, loopt ie ietwat aan..

    in een woord geweldige velgen......... maar de maat van de banden is echt niet goed voor de 90...

    Dat is of 195/60x14 of 205/40x17.. mijn velgen kwamen ook onder een cabrio weg en toen moesten er andere banden op omdat er 215/45 op zat en dit mocht niet !

    dus als je banden op zijn zou ik er 205/40 op zetten en verder niets veranderen..... maar ze zijn nog steeds mooi hoor.
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89


  6. #26
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Mooie, eenvoudige strakke velgen. Geslaagd, als het tenminste behoorlijk rijdt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #27

    Standaard

    Hele mooie velgen, staan goed onder de 90.
    Destijds had ik op mijn Audi 90, 205/40/17 opzitten en dat ging prima en zag er ook mooi uit.
    Ik had er eerst 215/40/17 op maar die liep net nog een beetje aan in de wielkasten.


    Romano

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    staat echt super onder de 90
    is een hele verbetering en al helemaal voor dat geld

    ik zou die bandjes er mooi onder laten te plat is ook niet mooi
    die bumpstop blokjes tussen de veren is niks waard
    maar is het niet op te lossen met hulpveren?

  10. #29

    Standaard

    hulpveren? waar haal je zo iets, wat is het, en hoe zit dat gemonteerd? ( kben vrij n00b wat dat betreft, achterlichten wisselen en velgen wisselen kan ik nog net
    zeal·ot ( zĕl ' ət ) n. One who is zealous, especially excessively so. A fanatically
    committed person.

  11. #30

    Standaard

    je kunt ze bij de dealer halen of bij een automaterialenzaak lasaulec kan er vast wel iets voor leveren.
    je kan ook sterkere veren krijgen

  12. #31

    Standaard

    ik zou toch voor de optie 205-40/17 gaan deze banden zijn (mits er wat profiel op zit) ook best te verkopen

    als je je 90 gaat verhogen ziet het geheel er meteen weer een stuk minder mooi uit, daarentegen ziet het er weer iets sportiever uit wanneer je de plattere 205-40 band monteert
    my first quattro was a wilkinson

  13. #32
    herrB4fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    39
    Posts
    1.287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ik zou ook voor 205/40R17 gaan. verhogen gaat een minder mooi effect hebben.
    overigens: super velgen! echt waar! dik dik dik, en voor die prijs...wow!
    ik heb ze nog nooit gezien...maar da maakt het mss nog mooier

    nu nog witte knippers in de spatborden en dan vind ik hem helemaal af
    "You've got to have the Vorsprung in order to be in front"

    2012 Audi A4 Avant 2.0tdi 136pk

  14. #33
    rum's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    5.658
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Mooie velgen hoor! Dat staat perfect!
    Audi A4 Avant B6 2.5 TDI Pro Line 163+pk BCZ // JDE Tuning by JB

  15. #34

    Standaard

    ik heb de velgen maandag in real life gezien van afstand dat wel
    (ik reed in die rooie VW caddy waar net geen pizzabrommer achterin past bij het kruispunt met de heerenveense weg)
    en ze zien er erg mooi uit lekker dik de wielkast zit goed vol.
    de 90 is nog mooier geworden als dat ie al was.

    iets te zeuren is er altijd wel: ze passen niet bij de tijdsgeest van de auto

  16. #35

    Standaard

    :oops: :oops: :oops: ik reed in een seat inca ipv caddy

  17. #36
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herman 100quattro
    :oops: :oops: :oops: ik reed in een seat inca ipv caddy
    Ik vind ze het zelfde, op het logo na dan.
    En beide rijden ze beroerd!

  18. #37

    Standaard

    Aha, jij hebt ze dus! :-D Ze zijn prachtig inderdaad! Zag ze ook en heb erover getwijfeld....Vanwege kosten aan alle projecten besloten het maar niet te doen.. Bovendien durfde ik de maat niet aan...Het is altijd een hoop ET-J- bandbreedte gedoe bij een Type89.

    Maar het is echt een supermooie velg hoor, snaar strak en staat echt goed onder je auto! Klasse! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  19. #38

    Standaard

    oh wou jij ze? want er zou al iemand komen kijken, maar ik zei "komop man, ik kom nu! dan verkoop je ze ook aan mij"

    en heeft ie die andere gast afgebeld. toch niet jij ?
    zeal·ot ( zĕl ' ət ) n. One who is zealous, especially excessively so. A fanatically
    committed person.

  20. #39

    Standaard

    Nee hoor...4x108 zit standaars in een van mijn zoekopdrachten op MP! :-D
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #40

    Standaard

    Mooie nette velgen :-D
    speed is nothing without control

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •