Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: A3 2005 motorkap/bumper op A3 1997

  1. #1

    Standaard A3 2005 motorkap/bumper op A3 1997

    Hoi,
    Ik heb net een onfortuinlijke ontmoeting met een vrachtwagen gehad, deze trok op toen ik reeds voor hem stond, word een lastige kwestie, want hij stond op een voorrangsweg te wachten voor het stoplicht, en ik wilde voorlangs linksaf, ik dacht dat hij mij ertussen langs liet, maar dat dacht ik dus verkeerd.

    Enfin, ik weet dus niet zeker of ik het wel ga winnen, en ik ben WA verzekerd dus ik ben alvast aan het kijken voor andere delen( ik wil zoveel mogelijk zelf doen).

    schade:
    sportbumper
    linkerscherm
    motorkap
    koplamp
    wielas ?

    Nou zag ik een advertentie met aangeboden 2005 model A3 bumper+gril + motorkap, zou dit passen op mijn 1997 model?

  2. #2

    Standaard

    nee.

    tot 2003 dacht ik past wel

  3. #3

    Standaard Re: A3 2005 motorkap/bumper op A3 1997

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJPF
    Hoi,
    Ik heb net een onfortuinlijke ontmoeting met een vrachtwagen gehad, deze trok op toen ik reeds voor hem stond, word een lastige kwestie, want hij stond op een voorrangsweg te wachten voor het stoplicht, en ik wilde voorlangs linksaf, ik dacht dat hij mij ertussen langs liet, maar dat dacht ik dus verkeerd.

    Enfin, ik weet dus niet zeker of ik het wel ga winnen, en ik ben WA verzekerd dus ik ben alvast aan het kijken voor andere delen( ik wil zoveel mogelijk zelf doen).

    schade:
    sportbumper
    linkerscherm
    motorkap
    koplamp
    wielas ?

    Nou zag ik een advertentie met aangeboden 2005 model A3 bumper+gril + motorkap, zou dit passen op mijn 1997 model?
    Jij hebt een A3 8L en een 2005 A3 is model 8P(A) je zult begrijpen dat de motorkap van het nieuwe model nooit zal passen op het oude model. Het is zelfs zo dat de motorkap van een 8PA of MJ06 8P eigenlijk niet past op een 8P van MJ03-05 en dan heb je het over het zelfde model maar dan met een andere "facelift" gril.

    Maar goed als je een wel heel erg handige plaatwerker bent krijg je natuurlijk alles passend.

    Gr. Apolo2

    P.S. een 8P is een aktuele A3 3-deurs en een 8PA is een A3 Sportback

  4. #4

    Standaard

    Dat vermoeden had ik al, het had natuurlijk gekunt dat Audi de A3 niet zo drastisch heeft veranderd dat het met andere zijschermen ect zou passen.
    Maar goed, opzoek naar onderdelen voor 2003 dan maar.

    Bedankt voor de antwoorden

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als je slijptol en je hamer groot genoeg zijn, krijg je bijna alles passend...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJPF
    Dat vermoeden had ik al, het had natuurlijk gekunt dat Audi de A3 niet zo drastisch heeft veranderd dat het met andere zijschermen ect zou passen.
    Maar goed, opzoek naar onderdelen voor 2003 dan maar.

    Bedankt voor de antwoorden
    Kijk dan eens hier:

    http://www.coendonkers.nl/

    Hij heeft in elk geval al een voorscherm.

    En hier als D je niet te ver weg is:
    http://search.ebay.de/search/search....&fsop=1&fsoo=1

    De rest vind je daar ook wel.

    Gr. Apolo2

  7. #7
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    En anders wellicht bij Gijs van Oest in Den Dolder.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •