Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: hmmm spoiler monteren?

  1. #1

    Standaard hmmm spoiler monteren?

    Goedenavond mensen.

    Ik heb vorige week een spoiler op de kop kunnen tikken, er even tegen aan tikken maakte duidelijk dat het niet een kunststof maar een originele alu spoiler is.
    Deze zat op een standaard b3, deze heb ik gedemonteerd met de gedachte, die kan mooi op de mijne

    Nu is het wel zo dat alle rubbers en bevestigingen aanwezig zijn, maar ik moet als het goed is wel 4 gaten boren. Gelukkig kan er altijd nog een andere achterklep op zonder gaten als het feestje doorgaat.

    Weet iemand met welk spul ik de gaten moet behandelen, met bijvoorbeeld van dat doorzichtige tectyl (ML?) Zou dat genoeg zijn?
    En weet iemand waar deze spoiler op heeft gezeten, b.v. sport edition/competition? Wat zou hij waard zijn? :oops:

    Het is een spoiler zoals op de afbeelding.

    http://www.auto-power-girl.com/audi/3.jpg
    Huidig: '98 A4 Limousine 1.8 20V ADR Quattro
    Vorig: '91 80 type 89 1.8S Comfort Edition

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Da's de spoiler van de quattro's (hoewel op mijn 90 quattro weer een lage spoiler zit) en de Sport Edition. Mooi ding.

    Ik zou de gaatjes even met wat (zink)primer behandelen en goed laten drogen voor je 'm monteert.

    Wat-ie waard is? Wat de gek ervoor geeft. Ik heb er eens eentje verkocht voor 75 euro, dat vind ik nog steeds een redelijke prijs voor een net exemplaar.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    spoiler heeft op diverse audies gezeten(optie) op de sport edition en nog wat andere 80`s niet op de competition gezeten dat was een 2 poot en geen drie zoals op de foto. heeft ook op de audi 90 gezeten zoals de quattro.

    De gaten die je boort moet je eerst even bijtippen met wat lak of zink en daarna met tectyl inspuiten ofzo dan moet er weinig kunnen gebeuren
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

  4. #4

    Standaard

    er zijn ook hele mooie soortgelijke met een derde remlicht erin... die vind ik nog mooier !
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  5. #5

    Standaard

    en goed afkitten zodat er geen vocht bij kan komen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •