Resultaten 1 tot 20 van de 20

Onderwerp: Velgen gekocht 17" Adr Proplulsion

  1. #1

    Standaard Velgen gekocht 17" Adr Proplulsion

    ik heb velgen gekocht helemaal nieuw in de steek 4x108 nu ik ze binnen heb kom ik er achter dat ze niet passen de steek klopt wel allen de gaten voor de bouten niet ik heb M14 bouten maar in de velgen zitten M12 gaten :-? dat is klote.. dus nu wachten op de adapters.... Maar euh wat vinden jullie ervan ?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    ()()()() Lord Of The Rings ()()()()

  2. #2

    Standaard

    Nette velgen, lopen die spaken in een vorm van een driehoek? Of lijkt dit zo?
    Audi a6 2.8 Avant Quattro '99 Tiptronic, Standkachel, Navi, Dubbelglas.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.883
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, ze komen onder jouw auto...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPDR
    Nette velgen, lopen die spaken in een vorm van een driehoek? Of lijkt dit zo?
    Ja, als je er tegen aan kijkt lijken het net schoepen.. zoals die van een vliegtuig motor ofzo..
    ()()()() Lord Of The Rings ()()()()

  5. #5

    Standaard

    Ik vind ze wel gaaf eruit zien, weet alleen niet of ze onder een coupe zo gaaf staan, het is in ieder geval cup dat helpt
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)


  6. #6

    Standaard

    ik vind ze niet mooi, sterker nog
    als het 4 dezelfde velgen zijn en niet links en rechts specifiek vind ik ze helemaal niet mooi.
    dus lekker niks van ons (mij) aantrekken en je eigen smaak eronder 8)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dubber
    ik vind ze niet mooi, sterker nog
    als het 4 dezelfde velgen zijn en niet links en rechts specifiek vind ik ze helemaal niet mooi.
    dus lekker niks van ons (mij) aantrekken en je eigen smaak eronder 8)
    Ja dat is idd helaas wel zo.. de velgen zijn alle 4 dezelfde richting op gedraaid. maar ach ik blijf ze mooi vinden.. en gelukkig smaken verschillen
    ()()()() Lord Of The Rings ()()()()

  8. Ad
  9. #8
    Registered Abuser Bwlian's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    34
    Posts
    8.259
    Kudos
    10
    Land
    Land

    Standaard

    Nee ik vind zwarte velgen niet onder alle kleuren autos mooi. Wel een lekkere rand.

  10. #9

    Standaard

    :oops: Ik vind het niet leuk om te zeggen maar ik vind ze echt niet mooi, sorry.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  11. #10

    Standaard

    kun je de gaten niet groter laten maken? er zijn vast bedrijven die dat werk doen
    my first quattro was a wilkinson

  12. #11
    guido
    Guest

    Standaard

    Weet je wel zeker dat de steek van de velgen 108 is ? Volgens mij is 108 altijd met M14 en steek 100 met M12.

  13. #12
    audimechanic
    Guest

    Standaard

    mja dat lijkt mij ook, de boutgaten hangen vast aan de steek.

    Maar mocht het wel zo zijn zou ik de gaten gewoon laten opboren. Mede ook omdat de velgen nu verder naar buiten komen te staan.

  14. #13

    Standaard

    De velgen hebben Multi steek dus 4 x100 of 4x108 alleen de gaten zijn echt M12.. Opboren is bijna niet te doen ik heb verschillende bedrijven al gebeld en gemaild maar niemand wil er aan beginnen omdat ze bang zijn dat de gaten niet 100% gecentreerd kunnen worden.. en ik krijg de kop van een M14 ook niet door het gat in de voorkant van de velg :-? Ik heb natuurlijk wel opgemeten of ik genoeg ruimte heb in de wielbak de ET waarde van de velgen is het zelfde als de originele die er nu onderzitten (ET 37) alleen de inch maat is groter maar de omtrek blijft het zelfde want op de 17" velgen komen plattere banden 205-40-17.. ik baal er wel van dat ik ze er nu niet onder heb.. Maar het bedrijf waar ik ze vandaan heb geeft goede service door een oplossing te zoeken zodat ik ze toch kan monteren dus door die adapters/spacers
    ()()()() Lord Of The Rings ()()()()

  15. #14

    Standaard

    Kijk een beetje uit met boren ed., ik heb het daar nooit zo op
    Je bandenmaat moet onder jouw Coupe 215-45-17 zijn volgens mij, althans dat had ik vroeger( ) altijd.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  16. #15

    Standaard

    let er dan wel op dat door die adapters/spacers de et waarde ook veranderd.
    en informeer nog even naar de juiste bandenhoogte, 205/40 is iig te klein.

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dubber
    let er dan wel op dat door die adapters/spacers de et waarde ook veranderd.
    en informeer nog even naar de juiste bandenhoogte, 205/40 is iig te klein.
    ja idd maar anders kwam ik niet uit met mijn verlaging.. maar ik ben net gebeld door HOTTUNING.nl (echt een geweldig bedrijf NOT! ) dat mijn verlaging set niet meer leverbaar is! en daar wacht je dan 5 weken op na 3 keer de verkeerde zooi gehad te hebben.. dus mooi klote allemaal de aardigheid is er nu wel van af
    ()()()() Lord Of The Rings ()()()()

  18. #17
    guido
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Coupe
    De velgen hebben Multi steek dus 4 x100 of 4x108 alleen de gaten zijn echt M12.. Opboren is bijna niet te doen ik heb verschillende bedrijven al gebeld en gemaild maar niemand wil er aan beginnen omdat ze bang zijn dat de gaten niet 100% gecentreerd kunnen worden..
    Wat een onzin, ze hebben er geen zin in omdat ze er niks op verdienen. Het opspannen en uitlijnen is meer werk dan het boren. Het is dat mijn bank nog niet gereed is anders deed ik het even voor je. Stelt echt niets voor en trek je alsjeblieft niks aan van al die borrelpraat dat het de velg zou verzwakken

  19. #18

    Standaard

    Proost, he?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  20. #19
    guido
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Proost, he?
    Hips .... en we nemen er nog een :-D

  21. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Wat een onzin, ze hebben er geen zin in omdat ze er niks op verdienen. Het opspannen en uitlijnen is meer werk dan het boren. Het is dat mijn bank nog niet gereed is anders deed ik het even voor je. Stelt echt niets voor en trek je alsjeblieft niks aan van al die borrelpraat dat het de velg zou verzwakken
    Oh Oke, :-? tja het bedrijf waar ik de velgen gekocht heb die laat nu al adapters maken.. en nu is hij sinds gister eenweek op vakantie dus kan dat ook niet meer anuleren.. ach dan kan ik het altijd nog eens laten doen als het toch niet comfortabel rijdt of als het er niet uitziet. maar goed ik heb echt veel bedrijven gebeld en gemaild onderanderen ook uit goudengids en Google ik heb daartussen geen bedrijf gevonden die het wou proberen.. een van de redenen was idd dat velg kon scheuren of ze konden de gaten niet uitlijnen.
    ()()()() Lord Of The Rings ()()()()

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •