Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Achteraf inbouwen 'Follow me home' verlichting

  1. #1

    Standaard Achteraf inbouwen 'Follow me home' verlichting

    Hallo,

    Na enig speurwerk heb ik nog niets over dit onderwerp kunnen vinden, vandaar de vraag aan jullie.

    In mijn vorige auto had ik follow me home / leaving home verlichting. Hetgeen betekent dat de lampen van de auto 30 seconde branden na open of afsluiten van de portieren met behulp van de afstandsbediening.

    Tot mijn schrik ben ik dat abusievelijk vergeten te bestellen op mijn nieuwe A3 (of eigenlijk had ik verwacht dat dit er standaard op zou zitten).

    Weet iemand of dit eenvoudig achteraf te programmeren (VAG-COM) of in te bouwen is?

  2. #2

    Standaard

    Eenvoudig te programmeren via vag-com. :-D
    Groetjes

  3. #3

    Standaard

    Gaat dit ook voor een A6 ? is wel van '04.

  4. #4

    Standaard

    Is een Avant Quattro 2.5, sorry.
    Of is dit alleen op het nieuwe model beschikbaar. Ik kan het via internet niet terug vinden of dit een optie was of ni.

  5. #5

    Standaard

    Goed om te horen

    Zodra de auto geleverd is eens kijken of iemand mij daarbij kan helpen.

    @Matthias
    Weet jij hoe dat moet?

    Ik zag namelijk wel onder VAG-COM dat dit programmeerbaar was voor de Golf V, maar niet onder Audi.


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Goed om te horen

    Zodra de auto geleverd is eens kijken of iemand mij daarbij kan helpen.

    @Matthias
    Weet jij hoe dat moet?

    Ik zag namelijk wel onder VAG-COM dat dit programmeerbaar was voor de Golf V, maar niet onder Audi.
    Hey rdk, heb ff nagezocht, dit is idd een optie die standaard is geprogrammeerd bij de autom. dim. binnenspiegel en licht / regensensor. Had je die niet besteld?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jrcornelisse
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Goed om te horen

    Zodra de auto geleverd is eens kijken of iemand mij daarbij kan helpen.

    @Matthias
    Weet jij hoe dat moet?

    Ik zag namelijk wel onder VAG-COM dat dit programmeerbaar was voor de Golf V, maar niet onder Audi.
    Hey rdk, heb ff nagezocht, dit is idd een optie die standaard is geprogrammeerd bij de autom. dim. binnenspiegel en licht / regensensor. Had je die niet besteld?
    Ik heb wel de licht / regensensor (PU7) besteld, echter gisteren verkeerd gekeken. Dit hoeft niet meer achteraf gemonteerd/geprogrammeerd te worden. Goed dat je dit hebt gezien @jrcornelisse.

    Ik zie tegenwoordig zoveel voorbij komen, dat ik bijna niet meer weet wat ik zelf wel en niet besteld heb. Of komt dit door de lange levertijd? :-X

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    o dit is interessant.... mocht je iemand vinden die je kan helpen moet je het maar laten weten :-D

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R_d_K
    Ik zie tegenwoordig zoveel voorbij komen, dat ik bijna niet meer weet wat ik zelf wel en niet besteld heb. Of komt dit door de lange levertijd? :-X
    Haha, nog even geduld.. Levertijd valt best mee, 7/8 weekjes

  11. #10

    Standaard

    Zeker een gave optie, die zou ik ook wel op de A2 willen (met de mistlampen dan)

    Maar dat zal wel wat moeilijker zijn ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #11
    urquattropower's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2006
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.849
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Als je het wil weten moet je op deze LINK kijken.
    Audi A2
    Audi quattro '84
    Audi 80 quattro 5E `83

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •