Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Tankdop kwijt geraakt :(

  1. #1

    Standaard Tankdop kwijt geraakt :(

    Ik zou net gaan tanken, kwam ik er achter dat mijn tankdop er niet meer opzat, en ik heb voor het laatst dinsdag getankt dus moet ik hem dan kwijt zijn geraakt ..

    Maar is dat verder nog gevaarlijk rijden zonder tankdop ? en waar zou ik heen gaan voor ene nieuwe tankdop ?

  2. #2

    Standaard

    Zou wel even iets fixen dat de benzine er niet uit kan, maar er ook niks in kan vallen.

    Nieuw zijn ze vast wel te krijgen bij de dealer, bij een sloper misschien goedkoper.

    Misschien makkelijk om even je autotype te vermelden?
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Audi 80 B3 eigelijk.

  5. #5
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    bij de pomp verkopen ze ook nooddoppen.Inderdaad even op de sloop kijken voor een andere dop.
    Audi A2 1.4 aua


  6. #6

    Standaard

    Je kunt er voor nood ook wel een doek in proppen. Ik ben de mijne ook eens kwijtgeraakt, nieuwe besteld en daar zat een kunststof koordje aan. Deze vastgezet aan de tankklep-bevestiging en die raak ik dus niet meer kwijt.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  7. #7
    haroldv's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2005
    Leeftijd
    53
    Posts
    1.308
    Kudos
    1

    Standaard

    Geen doek erin doen! De benzinedampen zijn het gevaarlijkst!
    Of zo'n nooddop erin en in elk geval meteen ff naar de sloop.
    Ga nu niet zitten te hannesen voor die paar euro, straks ben je aan brandstof (verdamping) of auto (verbranding) meer kwijt.
    Assumption is the mother of all fuckups.

  8. Ad
  9. #8
    ricardo964's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.619
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Het koordje van de tankdop heb ik los gehaald zodat de dop tijdens het tanken niet tegen de lak aan bungelt of met die 2 inkepingen over de tankklep gehangen hoeft te worden. Ik ben te bang voor beschadigingen... Ik houd hem altijd in mijn hand tijden het tanken om hem niet te kunnen vergeten.

  10. #9

    Angry

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greeven Bekijk Berichten
    Het koordje van de tankdop heb ik los gehaald zodat de dop tijdens het tanken niet tegen de lak aan bungelt of met die 2 inkepingen over de tankklep gehangen hoeft te worden. Ik ben te bang voor beschadigingen... Ik houd hem altijd in mijn hand tijden het tanken om hem niet te kunnen vergeten.
    tjah, moet ik vervolgens mischien ook maar doen.
    Heb ik dit ten minste niet weer..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •