Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Mijn achterdeur wil niet open!

  1. #1

    Standaard Mijn achterdeur wil niet open!

    Heb een A3 Sportback tdi van 2005.
    Sinds gisteren wil mijn achterdeur niet open (zowel van binnenkant als van buitenkant). De andere 3 deuren gaan wel allemaal open en dicht. Wat ik ook probeer, centrale deurvergrendeling aan de binnenkant, afstandbediening op sleutel, kinderslot in en uitschakelen...tevergeefs allemaal
    Heb gisteren de accu vervangen en dacht dat het aan een zekering lag die eruit is gesprongen bij het vervangen van de accu, maar helaas ook niet.

    Kan iemand mij a.u.b. helpen??? Hoe krijg ik de bekleding eruit als de deur dicht is om te kijken of er niets kapot is (draadje, motortje, hendeltje) ofzo???

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaab Bekijk Berichten
    Heb een A3 Sportback tdi van 2005.
    Sinds gisteren wil mijn achterdeur niet open (zowel van binnenkant als van buitenkant). De andere 3 deuren gaan wel allemaal open en dicht. Wat ik ook probeer, centrale deurvergrendeling aan de binnenkant, afstandbediening op sleutel, kinderslot in en uitschakelen...tevergeefs allemaal
    Heb gisteren de accu vervangen en dacht dat het aan een zekering lag die eruit is gesprongen bij het vervangen van de accu, maar helaas ook niet.

    Kan iemand mij a.u.b. helpen??? Hoe krijg ik de bekleding eruit als de deur dicht is om te kijken of er niets kapot is (draadje, motortje, hendeltje) ofzo???

    Alvast bedankt!
    bekleding kan er niet af als de deur dicht is.

    Heb dit een keer meegemaakt met een touareg, deur wilde ook niet meer open.
    Heb toen voorzichtig via de buitenkant op de deur geslagen precies op de plek waar het slot zit.
    Het slot zat vast.

    Staat natuurlijk niet garant dat het jouw wil helpen, dus niet gelijk je deur in elkaar trappen he.....

  3. #3

    Standaard

    Hallo,

    bedankt voor je reactie.

    Het probleem is nu ook dat de deur soms wel open gaat en soms niet, dus ik denk dat er ergens een storing zit in het electrische gedeelte van de achterdeur. Daarnaast is de accu leeggelopen waardoor alles het gewoon niet meer deed, zelfs de binnenverlichting en centrale deurvergrendeling niet. Heb een nieuwe accu moeten kopen en wat denk je... alles start weer en doet het gewoon weer (althans voor een weekje), maar de deur gaat nog steeds soms open en soms niet. Gisteren wilde ik auto starten, en ..... alles was weer dood. De nieuwe accu die ik gekocht heb was weer HELEMAAL leeggelopen, niks deed het, behalve....de achterdeur die was vreemd genoeg wel open. Dit zal wel de reden zijn waarom die accu's iedere keer leeglopen.
    Kortom, ben een nieuw accu armer en moet denk ik de auto naar de garage brengen om de achterdeur te checken waarom die soms wel en soms niet open gaat.
    Heeft iemand hier ervaring mee met zo'n storing en kan iemand mij hierbij helpen???
    Zoniet dan ben ik bang dat het me weer een hoop geld gaat kosten bij de audi-garage.

    Alvast bedankt!

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    52
    Posts
    86
    Kudos
    0

    Standaard

    weet je zeker dat je het de gebruiksaanwijzing van je auto goed hebt gelezen. Volgens mij kan je namelijk instellen dat de kofferbak dichtblijft als je auto opent met afstandbediening. Probeer anders eens met afstandbediening auto te openen en binnen 5 seconde weer op het open knopje te drukken.
    Audi A4 Avant 2.5 V6 TDI
    Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •