Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: stuur naaf adapter A8

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Mooi Ciske!

    Ben erg benieuwd naar hoe het eruit ziet als het stuurtje gemonteerd is!
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  2. #22

    Standaard

    Ja daar ben ik nog niet klaar mee met dat stuur inbouwen,die Duitser waar ik de naafadapter van gekocht heb heeft zelf ook een A4 met dunne as en nieuw model stuur dus hij heeft dit al een keer gedaan dat inbouwen.

    Nou heb ik hem foto's van het nieuwe stuur,de airbag en de kabels gemaild met alle nummers die op de stickertjes staan en nou gaat hij een heel inbouw/ombouw schema voor me maken met foto's e.d. zodat het allemaal gaat werken als het ingebouwd is.

    Heel aardig dat hij dat doet,ik moet wel een andere sleepring kopen zodat alles gaat werken,moet ik ook nog ergens vandaan halen....waar? onderdelenzoeker misschien...maar goed ik ben benieuwd of dit gaat lukken,ik zal jullie op de hoogte houden.
    Grts Ciske de airbag-inbouwer.....

    (oja als het meer als drie weken gaat duren voordat ik wat van me laat horen dan zal er wel wat mis gegaan zijn en ben ik aan het revalideren..uch)

  3. #23

    Standaard

    past de oude sleepring niet?
    Ik heb mn stuur, en naafadapter ook binnen, maar heb nog geen tijd gehad om te kijken hoe het allemaal in elkaar zit.
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  4. #24

    Standaard

    Inderdaad Jurre de oude sleepring past niet,ik weet niet wat voor stuur je gekocht hebt,bv een multifunctioneel stuur dan moet je weer een andere sleepring hebben dan een stuur zonder de bedieningsknoppies.
    Maar de sleepring die er bij mij op moet is alleen voor de airbag en de claxon en dat is audinr: 1J0 959 653 C. (zijn er vele van te vinden)

    Ik zit op mijn sleepring te wachten en die zal volgende week wel komen en dan kan het inbouwen beginnen,ik heb een beschrijving van die Duitser gekregen hoe dat in z'n werk gaat (in het duits natuurlijk maar is goed te begrijpen)
    Die beschrijving is voor een A4 maar er moet aardig wat "gebeunt" worden.
    Mischien heb je wat aan die beschrijving dan moet je mij maar even mailen dan mail ik je die wel door,ik lees het wel.

  5. #25

    Standaard

    Ik heb gelukkig geen multifuntioneel stuurwiel gekocht, maar een 3 spaak sportstuur uit de exclusive line, met hout en zwart leder.

    Ik wil graag de beschrijving van je ontvangen trouwens, misschien heb ik er iets aan! (ik pb je wel)
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000


  6. #26

    Standaard

    Als het goed is heb je de beschrijving ontvangen Jurre. grt ciske

  7. #27

    Standaard

    Hebt het ontvangen, thanks!
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Met hout jurre? Hoe zit ie eruit? Als je pics hebt: graag!
    Liever een ster in m'n voorruit, dan op m'n grill!

  10. #29

    Standaard

    ASAP
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  11. #30

    Standaard

    Ja,ja,stuur zit in de auto...is echt een heel ander zicht,ben er content mee.
    Inbouwen viel reuze mee (op het gemak een 2 uur werk) en alles werkt gelukkig nog,lampje van de airbag gaat gewoon netjes uit na een paar seconde en de claxon is ook nog aanwezig.
    jammer dak niet effe nun foto kan plaatsen anders had ik dat gedaan,ik heb in ieder geval een paar fotokes liggen.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ciske
    Ja,ja,stuur zit in de auto...is echt een heel ander zicht,ben er content mee.
    Inbouwen viel reuze mee (op het gemak een 2 uur werk) en alles werkt gelukkig nog,lampje van de airbag gaat gewoon netjes uit na een paar seconde en de claxon is ook nog aanwezig.
    jammer dak niet effe nun foto kan plaatsen anders had ik dat gedaan,ik heb in ieder geval een paar fotokes liggen.
    Geweldig nieuws! Dus zo een facelift sportstuurtje is prima te monteren als je de adapter en die ring hebt. Ik was bang dat de airbagaansluiting eventueel anders zou zijn en dat het dus niet zou gaan werken, maar dat is duidelijk dus niet het geval. Top!

    Ik hoop dat jullie (zowel jurre als ciske) wat plaatjes kunnen posten, daar zijn we gek op :-D
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

  13. #32

    Standaard

    Heb het stuurtje ff gemonteerd, en ff met de tel. een foto genomen. Helaas moet ook ik een andere sleepring aanschaffen, dus mn oude stuur moet er tijdelijk nog ff op terug.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Ik haat bumperklevers... Had er vanmorgen nog een voor me!
    S8 360PK 2000

  14. #33

    Standaard

    Hee Jurre,das meer dan mooi dat stuur in die dikke A8!
    Goede keuze,past echt super bij de rest van je interieur.
    Die sleepring had je nog niet gekocht neem ik aan.
    Heb je toch al even kunnen proeven van het nieuwe zicht op het stuur,echt heel mooi Jurre!

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    2.877
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    Staat heeeeel erg mooi jur, goed gedaan weer!

    Hoop dat die juiste sleepring makkelijk te krijgen is!
    2004 Audi A8L W12 6.0 Quattro Pro Line | 2011 Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line S

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •