Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: centrale deurvergendeling

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2006
    Posts
    364
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard centrale deurvergendeling

    Hey,

    Kan er mij iemand zeggen welke de oorspronkelijke fabrikant is van de vacuumpomp van de deurvergendeling van een audi a4 van 2000? Onderaan staat VDO, maar ik vind nergens gegevens van een invoerder. Als ik deze zou kunnen contacteren kan ik eens horen dat ik de pomp misschien bij hen kan bestellen.

    Ik heb tevens een foto van de pomp bijgevoegd.

    Er is een onderdeel dat al tweemaal kapot is gegaan, hiervan heb ik ook een foto geplaatst, ik heb het wel terug aan elkaar gelijmd omdat het in stukken van elkaar was.
    Als er iemand nog zoiets heeft liggen of een idee heeft waar ik dit kan krijgen dat zou zeer welkom zijn!

    tnx
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    audia4break
    Guest

    Standaard

    Mailtje naar vdo sturen of ff bij de dealer vragen om zo een pompje?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2006
    Posts
    364
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    hey,

    tnx voor de reactie.
    Ik heb een mailtje naar siemens vdo gestuurd, hopelijk krijg ik reactie!

    Een nieuwe pomp probeer ik te vermijden gezien het prijskaartje van 450 euro.

    grts

  4. #4

    Standaard

    450 euro inderdaad! Mijne heeft t zelfde euvel, zelfde pomp ook..! Bij verschillende sloperijen geweest, nergens te krijgen, ook dat specifieke onderdeel niet...

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2006
    Posts
    364
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb al een nieuwe pomp gekocht, maar het was niet zo makkelijk om ze gewoon te installeren. De sleutels moesten opnieuw gecodeerd worden en nog allerlei instellingen die ze enkel met VAG konden instellen.

    Misschien wel een mogelijke oplossing voor jou, toen ik aan het opzoeken was hoe ik mijn sleutels moest coderen heb ik ergens op een forum gevonden dat het vacuumgedeelte van een passat van '95 hetzelfde of overgebouwd kon worden in de pomp van een audi. Dit onderdeel vind je misschien wel makkelijker op een sloperij.

    Je moet dit maar eens lezen: http://www.audiworld.com/tech/elec149.shtml

    Eerder vond ik er geen informatie over en toen ik de pomp gekocht had heb ik deze info gevonden, 450 euro uitgegeven voor niets eigenlijk maja het werkt wel terug nu.

    grts


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2006
    Posts
    364
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb al een nieuwe pomp gekocht, maar het was niet zo makkelijk om ze gewoon te installeren. De sleutels moesten opnieuw gecodeerd worden en nog allerlei instellingen die ze enkel met VAG konden instellen.

    Misschien wel een mogelijke oplossing voor jou, toen ik aan het opzoeken was hoe ik mijn sleutels moest coderen heb ik ergens op een forum gevonden dat het vacuumgedeelte van een passat van '95 hetzelfde of overgebouwd kon worden in de pomp van een audi. Dit onderdeel vind je misschien wel makkelijker op een sloperij.

    Je moet dit maar eens lezen: http://www.audiworld.com/tech/elec149.shtml

    Eerder vond ik er geen informatie over en toen ik de pomp gekocht had heb ik deze info gevonden, 450 euro uitgegeven voor niets eigenlijk maja het werkt wel terug nu.

    grts

  7. #7

    Standaard

    Super! Ga het metten proberen, bestel er meteen 1-tje!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Hahaha, nog steeds mee bezig, gaat niet zo soepel als op die link wordt verondersteld, maar werkt wel! Bij 2 van de 3 sloperijen boden ze inderdaad een pomp van een vw passat 1995 aan, zo tussen de 50 en 70 euro. Beetje aanpassingen, en voila! Erg bedankt voor deze tip!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •