Hallo,
in mijn A3 uit 2001 zijn 1 voor 1 mijn originele speakers dood gegaan, deze heb ik vervangen maar nu trillen mijn deurpanelen enorm door de bassen. Bij de originele ook al een klein beetje maar met de nieuwe speakers is het niet om aan te horen en bijzonder ergerlijk. Het komt natuurlijk omdat deze speakers wat krachtiger zijn dan de originele. Wat kan ik doen om dit weg te krijgen? Ik had al wat gelezen over Dynumat maar dat moet je toch aanbrengen op het metalen gedeelte van je deur? Hiermee los ik volgens mij het probleem niet mee op of zie ik het verkeerd?
Nog een vraagje, ik ga binnenkort een andere A3 halen, uit het jaar 2003/4 of 5. Aangezien ik de kwaliteit van de deuren voor audio nogal vind tegenvallen van mijn A3 uit 2001, hoe is het gesteld met de kwaliteit van de deuren voor audio van de modellen uit de navolgende jaren? In mijn huidige A3 heb ik weinig moeite gedaan voor het geluid maar in de nieuwe wil ik gewoon weer topkwaliteit geluid hebben aangezien ik veel woon/werkverkeer heb. Misschien dat ik een A3 ga importeren uit Duitsland, daar heb ik meer kans om bv een A3 te halen met een Bose systeem erin. Heeft dit nu beter geluid als dat je een eigen radio met speakers erin zet eventueel met versterker?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
mvg
Arno