-
Bij het rijden wordt ie warm..?Dan moet het probleem echt in je waterpomp zitten...Bij een kapotte thermostaat loopt de temperatuur juist op bij stilstand....Koppakking lijkt mij niet de boosdoener, of je moet vloeistof verliezen..
Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist
Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS
-
idd leon, enkel tijdens last (rijden dus) wordt ie 130°, stationair wordt ie wel ietsje warm, maar als de fans aanslaan komt ie mooi terug op 90°
-
nog iemand tips & tricks?
-
Heb je nu al gekeken naar de waterpomp..?dit is hoofdverdachte nr.1..
Nummer 2 is de koppakking, maar dat lijkt mij erg sterk...
Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist
Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS
-
nog niet nee :oops:
koppakking is het zeker niet hoor ;-)
-
-
Word de kachel wel warm?Zo ja, dan toch echt de waterpomp checken...
Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist
Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS
-
wat bedoel je precies met kachel leon? de verwarming? Of er warme lucht uit m'n roosters komt als ik de verwarming warm zet?
Want ik krijg idd warme lucht (als het water op temp is natuurlijk).
Ad
-
Ps: moet de distributieriem ook vervangen worden met het vervangen vd waterpomp?
Spanrol,...?
-
als de distributie binnenkort toch aan vervanging toe is zou ik dat meteen ook maar doen je moet dan toch alles los hebben
-
Bij mij zit ie achter het elleboogje onder aan de Radiator(thermostaat)..
Bij het vervangen van de waterpomp hoeft de distributie niet vervangen te worden, andersom wel...Als ie aan de beurt is (distributie) dan is het wel zo handig om gelijk mee te nemen...
Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist
Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS
-
nou, aan de beurt...
Hij is vervangen op 90000 en heb nu 134000 dus nog niet echt tijd.
Dus als ik het goed begrijp moet je bij een 1.8T (Audi S3, Golf GTI) de distributieriem NIET vervangen als men de waterpomp vervangt?
Vriendelijke groeten.
-
het hoeft niet
maar omdat de distributie toch los moet om bij de waterpomp te kunnen wordt het vaak wel gedaan
ff rekenen :-| :-? 90+90= 180 180-134 = 46 :idea:
jij kan nog 46.000 kilometer met deze riem
ik zou m mooi laten zitten
-
mja, ok, da's waar (bedankt voor de berekening btw ) maar een riem op zich kost ook niet jedat he (80euro ofzo?) dus voor die 80 euro heb ik dan wel een nieuwe riem, hij moet toch los, niet?
En de wagen heeft wel wat vermogen dus krijgt wel wat te verduren ;-)
-
Dan moet je ook gelijk de spanrol doen en de andere snaren, ben je daar ook weer vanaf...
Audiwereld.nl: Uw retrofitspecialist
Led upgrades | Grilles | Chiptuning | MMI retrofit | Cruise control | S-line / S / RS ombouw | Facelift upgrades| Bluetooth | DAB(+) | PDC | Camera upgrades | Schade reparatie | Velgen | VCDS
-
ja spanrol altijd ook doen en hoe hoog wordt de rekening dan?
in ieder geval de riem en de spanrol(len) goed laten controleren
Forum Rechten
- Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
- Je mag geen reacties plaatsen
- Je mag geen bijlagen toevoegen
- Je mag jouw berichten niet wijzigen
-
Forum Regels