Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 233

Onderwerp: Pas op voor REVO trial software

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WBTJE
    maar de echte kenner weet wel beter denk ik dan.
    Echte kenner... :-?

  2. #202
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WBTJE
    Maar ik denk zo een wereld grote onderneming met tientallen ingenieurs zullen heus wel weten wat ze doen.
    Overal worden fouten gemaakt, als we ervan uitgaan dat dit een fout is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WBTJE
    verlopig heeft niemand zijn bewijzen gepost dus kan je nog geen conclusies trekken als er hier zo over revo wordt gedacht fijne wedstrijd

    maar de echte kenner weet wel beter denk ik dan. En Ieder zijn ding zo is er op elk fora over elke tuner wat te zeiken. (een concurrentie strijd)

    Maar ik denk zo een wereld grote onderneming met tientallen ingenieurs zullen heus wel weten wat ze doen.
    je denkt nogal veel zie ik en wie heeft het hier over een wedstrijd. Er wordt gewoon een klacht gemeld over trial-software.
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WBTJE
    maar de echte kenner weet wel beter denk ik dan.
    Echte kenner... :-?
    Ken je ons nee weet je hoe wij werken nee .

    en de rest bespreek ik wel op een nette manier met jouw man .

    :roll:

  5. #205

    Standaard

    Wat ik bedoel met "echte kenners :-? " is niet het degraderen tot nitwits van jullie, in tegenstelling tot wat jij nu wel met mij doet, maar de denkwijze die jouw broertje kennelijk hanteert, namelijk het onderschatten van de kennis die er op dit forum heerst.

    Maar bespreek jij "de rest" maar op een nette manier met mijn man, dan beperk ik mij weer tot de overigen.


  6. #206

    Standaard

    Love is in the air.........

    Engeltjes bestaan
    Kijk maar naar m'n dochtertje......

    Heksen bestaan ook
    Kijk maar naar m'n vrouw.......

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SLBT
    Ken je ons nee
    weet je hoe wij werken nee .
    Jawel , je hebt het zelf aangebracht .

    Copy protection , encrypting , versleuteling ...

    Allemaal zaken waarvan het bekend is dat het de No1 oorzaak is van software problemen .
    Een bedrijf dat zich daarmee bezig houd is geen klandizie waard in mijn ogen . Immers , al die research en developpement kosten worden toch aan de klant doorgerekend , maar bieden geen enkele meerwaarde . Integendeel .

    Zoals gewoonlijk , mijn persoonlijke ongenuanceerde mening

    Pat
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

  8. Ad
  9. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SLBT
    Ken je ons nee weet je hoe wij werken nee .

    en de rest bespreek ik wel op een nette manier met jouw man .

    :roll:
    kort lontje ? en wat valt er te lachen omtrent jullie werkwijze dan ?
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  10. #209
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik geloof niet dat dit de manier is om je klantenkring uit te breiden, gelijk of niet. Maar wel een typisch gevalletje van déjà-vu...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  11. #210
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SLBT
    Ken je ons nee weet je hoe wij werken nee .

    en de rest bespreek ik wel op een nette manier met jouw man .

    :roll:
    Ik weet nu wel welke toon jullie aanslaan ... :roll:

    En da's geen mooie...
    One liter, driver's licence eater...


  12. #211
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    waarom worden mensen met een seat toegelaten op het audiforum ?
    is er geen regel dat je een audi moet hebben om hier op het forum te reageren ?
    houden we misschien zulke clowns buiten....

    en marietje ik vind je geweldig hoor,laat je niet op de kast jagen door zo`n mannetje die denkt alles van chippen af te weten :-D
    Audi A2 1.4 aua

  13. #212
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé
    is er geen regel dat je een audi moet hebben om hier op het forum te reageren ?
    Nee.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coupé
    waarom worden mensen met een seat toegelaten op het audiforum ?
    is er geen regel dat je een audi moet hebben om hier op het forum te reageren ?
    houden we misschien zulke clowns buiten....

    en marietje ik vind je geweldig hoor,laat je niet op de kast jagen door zo`n mannetje die denkt alles van chippen af te weten :-D
    heb niets tegen mensen met een seat (onderdeel van de familie), maar wel als er ingelogd moet worden om je standpunt/product op deze wijze te verdedigen. Dan mag je wat mij betreft wegblijven. Op deze manier behoud je en win je zeker geen klanten !
    niet storen ... ik ben al gestoord genoeg :badgrin:
    ex auto : Audi 90 2.3 10V typ89

  15. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Wat ik bedoel met "echte kenners :-? " is niet het degraderen tot nitwits van jullie, in tegenstelling tot wat jij nu wel met mij doet, maar de denkwijze die jouw broertje kennelijk hanteert, namelijk het onderschatten van de kennis die er op dit forum heerst.

    Maar bespreek jij "de rest" maar op een nette manier met mijn man, dan beperk ik mij weer tot de overigen.
    Ik degradeer jouw helemaal tot niets en mijn broertje al helemaal niet.
    Ik geloof best wel dat er kennis heerst op dit forum en al helemaal door jouw echtgenoot tenminste ik neem aan dat hij het chippen bij jullie doet.

    Maar het verhaal tot de proefsoftware tja daar kan ik toch wel eerlijk over zeggen dat de definitie hiervan niet helemaal goed begrepen is.

    Een tip van de sluier. Denk je nu echt dat REVO hun software laat bekijken door een andere tuner? Niet dus vandaar dat Pedro geheel verkeerde instellingen van de kenvelden te zien heeft gekregen. Kan het namelijk zo demonstreren door dit met onze eigen software uit te lezen

    Zo is de software namelijk beveiligd.

    En wat de rest aangaat. Mijn toon komt misschien zo over en dat heb je nu eenmaal sneller per mail/fora's enz dan in als je iemand over de telefoon spreekt enz.

    Maargoed Marieetje ik was al door menig collega tuner gewaarschuwd voor jouw reacties en vandaar dat ik misschien op zo een manier naar jouw toe reageer.

    En nu zal ik mij weer ontopic gaan houden.

  16. #215

    Standaard

    Ik zeg niet dat jouw broertje mij degradeert, maar de kennis van de forumleden.

    Ah, je doelt op de discussie tijdens de TDI invasie. Ja, wat ik toen heb gezegd en wat in verkeerde aarde viel....dat er nogal veel onduidelijkheid bestaat over chiptuning en dat dat ook door een hoop chiptuners zo gehouden wordt......Iets van de "magie" waar 340@7000 het over heeft in een ander topic......

    Daar sta ik, mede door dit topic, nog steeds vierkant achter....tipjes van de sluier scheppen geen duidelijkheid.

  17. #216
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SLBT
    Maar het verhaal tot de proefsoftware tja daar kan ik toch wel eerlijk over zeggen dat de definitie hiervan niet helemaal goed begrepen is.

    Een tip van de sluier. Denk je nu echt dat REVO hun software laat bekijken door een andere tuner? Niet dus vandaar dat Pedro geheel verkeerde instellingen van de kenvelden te zien heeft gekregen. Kan het namelijk zo demonstreren door dit met onze eigen software uit te lezen

    Zo is de software namelijk beveiligd.
    .
    Maar de software moet weer terugvallen naar origineel .... en dat doet het dus klaarblijkelijk niet... (fijn dat je dit nu zelf ook toegeeft..)
    One liter, driver's licence eater...


  18. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Maar de software moet weer terugvallen naar origineel .... en dat doet het dus klaarblijkelijk niet... (fijn dat je dit nu zelf ook toegeeft..)
    Dat is tie dus ook alleen kan je dat niet zien (Pedro in dit geval) deze krijg verkeerde instellingen te zien. En hij valt wel degelijk terug naar origineel zoals ik al zei een proefkonijn aub een onafhankelijke testbank dan kan ik heel het forum hier dus overtuigen dat revo in dit geval gelijk heeft.

    Mvg

    Tushar

  19. #218
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vraagje: we hebben het over trial-software die na verloop van tijd teruggaat naar de originele instellingen.
    Als je de boel dan niet meer kunt uitlezen, wat is er dan origineel en hoe kun je dat constateren? Waarom moet iets wat origineel is volgens Revo beveiligd zijn tegen uitlezen? Er is toch niks meer aanwezig na afloop van de trial-periode?

    EDIT: Arlo was me net voor...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Vraagje: we hebben het over trial-software die na verloop van tijd teruggaat naar de originele instellingen.
    Als je de boel dan niet meer kunt uitlezen, wat is er dan origineel en hoe kun je dat constateren? Waarom moet iets wat origineel is volgens Revo beveiligd zijn tegen uitlezen? Er is toch niks meer aanwezig na afloop van de trial-periode?
    Klopt maar Pedro heeft dit uitgelezen toen er nog iets in zat blijkbaar anders kan hij nooit een kopie op cd hebben van de software zoals hij zegt.

  21. #220
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.882
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Dus na de trial-periode is het niet boem, over, weg tuning maar langzamerhand weg?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •