Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Onderwerp: GEEN B&B, Milltek of EPS maar een chip op maat van JD.

  1. #41
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Als je het topic helemaal doorleest zal je er achter komen ik al gebeld heb voor info wat een einddemper kost voor een TT (tussen de 1000 en 1100 euro), waarbij je het geluid zelf kunt bepalen. Een TT is geen S3.
    Ik kon ook het geluid zelf bepalen...ook kon ik kiezen voor een uitgang links en rechts of een dubbele links... Volgens kan onder een TT exact hetzelfde als onder een S3....

    Nee, een TT is geen S3 (hadden de TT rijders gewild!.. :wink: ) maar wat heeft dat met de uitlaat te maken? En we zitten hier geloof ik in de topic 'Motor&Aandrijving'....zijn die dan zo verschillend tussen een TT en een S3?
    Geen inspiratie zonder informatie!

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Als je het topic helemaal doorleest zal je er achter komen ik al gebeld heb voor info wat een einddemper kost voor een TT (tussen de 1000 en 1100 euro), waarbij je het geluid zelf kunt bepalen. Een TT is geen S3.
    Ik kon ook het geluid zelf bepalen...ook kon ik kiezen voor een uitgang links en rechts of een dubbele links... Volgens kan onder een TT exact hetzelfde als onder een S3....

    Nee, een TT is geen S3 (hadden de TT rijders gewild!.. :wink: ) maar wat heeft dat met de uitlaat te maken? En we zitten hier geloof ik in de topic 'Motor&Aandrijving'....zijn die dan zo verschillend tussen een TT en een S3?
    Ten eerste ik zou m'n TT van mijn leven niet willen ruilen voor een S3 :wink:
    Ten tweede, het uitlaatsysteem van een TT is lang niet hetzelfde als dat van een S3.
    Ten derde lees het topic nu eens goed door!

  3. #43
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    Ik kon ook het geluid zelf bepalen...ook kon ik kiezen voor een uitgang links en rechts of een dubbele links... Volgens kan onder een TT exact hetzelfde als onder een S3....

    Nee, een TT is geen S3 (hadden de TT rijders gewild!.. :wink: ) maar wat heeft dat met de uitlaat te maken? En we zitten hier geloof ik in de topic 'Motor&Aandrijving'....zijn die dan zo verschillend tussen een TT en een S3?
    Ten eerste ik zou m'n TT van mijn leven niet willen ruilen voor een S3 :wink:
    Ten tweede, het uitlaatsysteem van een TT is lang niet hetzelfde als dat van een S3.
    Ten derde lees het topic nu eens goed door!
    Ok, dat eerste punt zullen we maar overslaan...haha!
    Ten tweede, onze discussie gaat over de einddemper, niet over het hele systeem. De einddempers kunnen hetzelfde zijn van de TT en de S3...
    Ten derde....DONE!

    Maar even zonder gekheid, je zou dezelfde demper als ik onder mn S3 heb ook onder je TT kunnen laten monteren, volgens mij geen probleem...dat lassen ze zo in mekaar bij EPS...
    Geen inspiratie zonder informatie!

  4. #44

    Standaard

    Ik geloof dat ze bij EPS een einddemper gebruiken van het type CRX.
    De einddemper ligt in de breedte van de auto, volgens mij is dat niet het geval bij een S3. Ik heb nadrukkelijk om alle opties gevraagd, zonder resultaat dat de prijs naar beneden ging. Heb ook het nieuwe type Celica gehad en ook een uitlaat op maat laten maken door EPS, precies het zelfde verhaal ca 1000 Euro, alleen voor de einddemper.

    Ach het maakt ook allemaal niet meer uit ga nu toch naar JD voor een chip op maat. Denk dat ik dan ga sparen voor een Milltek systeem vanaf de kat of zoiets van Eisenmann, daar had JD ook goede ervaringen mee bij klanten.

    ps: heb trouwens ook overwogen om een S3 aan te schaffen, keuze is toch gevallen op een TT om z'n toch wat opvallender uiterlijk (houd van coupe's).

    Idd met een S3 is helemaal niets mis, mooie auto.

    mvg Mike

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    De einddemper ligt in de breedte van de auto, volgens mij is dat niet het geval bij een S3.
    Bij de S3 ligt de demper er ook dwars in. Volgens mij bij alle PQ34 met 4-Motion ('Quattro').
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.


  6. #46
    r.sinnema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.418
    Kudos
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mike
    Ik geloof dat ze bij EPS een einddemper gebruiken van het type CRX.
    De einddemper ligt in de breedte van de auto, volgens mij is dat niet het geval bij een S3. Ik heb nadrukkelijk om alle opties gevraagd, zonder resultaat dat de prijs naar beneden ging. Heb ook het nieuwe type Celica gehad en ook een uitlaat op maat laten maken door EPS, precies het zelfde verhaal ca 1000 Euro, alleen voor de einddemper.

    Ach het maakt ook allemaal niet meer uit ga nu toch naar JD voor een chip op maat. Denk dat ik dan ga sparen voor een Milltek systeem vanaf de kat of zoiets van Eisenmann, daar had JD ook goede ervaringen mee bij klanten.

    ps: heb trouwens ook overwogen om een S3 aan te schaffen, keuze is toch gevallen op een TT om z'n toch wat opvallender uiterlijk (houd van coupe's).

    Idd met een S3 is helemaal niets mis, mooie auto.

    mvg Mike
    Net wat 340@700 zegt, bij de S3 ligt de einddemper ook in de breedte, kan niet anders i.v.m. de 4-wielaandrijving...

    Ik hoorde dat Jeroen Dik een goede klant van EPS is, vertelden ze me daar...

    Als het je puur om sound gaat denk ik dat je hetzelfde als ik kan doen...andere einddemper bij EPS en dat hoeft volgens mij geen 1000 euro te kosten.

    TT is ook leuk, helemaal met je eens....maar smaken verschillen, ik vond de S3 toen mooier.....
    Geen inspiratie zonder informatie!

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r.sinnema
    Net wat 340@700 zegt, bij de S3 ligt de einddemper ook in de breedte, kan niet anders i.v.m. de 4-wielaandrijving...

    Ik hoorde dat Jeroen Dik een goede klant van EPS is, vertelden ze me daar...

    Als het je puur om sound gaat denk ik dat je hetzelfde als ik kan doen...andere einddemper bij EPS en dat hoeft volgens mij geen 1000 euro te kosten.

    TT is ook leuk, helemaal met je eens....maar smaken verschillen, ik vond de S3 toen mooier.....
    Weet je wat bel EPS maar op en vraag wat het kost om een einddemper op maat te laten maken waarbij je het geluid zelf kunt bepalen voor een TTQuattro 225pk. Kunnen we kijken wie er gelijk heeft wat kosten plaatje betreft.

    Ik weet dat JD ook een systeem van EPS onder zijn Leon heeft. Milltek is net zo goed.

  8. Ad
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •