Volgens mij gaat-ie open als je er stroom op zet (te verifiëren met een 9V-batterij) dus dit zou kloppen.
Perslucht is wellicht wat teveel van het goede, in ieder geval niet teveel druk. Je kunt 'm ook gewoon laten uitlekken...
Tom
Ik ben nu bezig om m`n ISV schoon te maken, ben benieuwd of het resultaat opleverd.
Btw: Kan het kwaad als je `m doorblaast met perslucht?
Ik heb `m ff met de mond op geblazen (nee, niet op z`n deutsch) en volgens mij is het 1richtingsverkeer. Je moet ook wel hard blazen om iets te voelen. Is dat normaal of zit het ding helemaal dichtgekoekt?
Volgens mij gaat-ie open als je er stroom op zet (te verifiëren met een 9V-batterij) dus dit zou kloppen.
Perslucht is wellicht wat teveel van het goede, in ieder geval niet teveel druk. Je kunt 'm ook gewoon laten uitlekken...
Tom
Nebol odourless, een industriele ontvetter die wij op de zaak gebruiken als vervanging voor thinner. Beregoed en niet zo agressief.
Stationair is een heel stuk verbeterd, ben net ff wezen rijden. Onderweg kwam ik nog een GTItje tegen en die wilde wel spelen. Die was er snel achter dattie het in tussensprints en topsnelheid gruwelijk af moest leggen. De ©oupé loopt zo door naar de 220 :oops: :mrgreen:.
Ik vind alleen dattie nog erg hoog stationair loopt. Toerental is nu stabiel maar zit ergens tussen de 1000-1100rpm. Iemand nog suggesties?
Op het gasklephuis zitten twee microswitches: een vollastschakelaar en een stationairschakelaar. Misschien zit één van de twee vol smurrie of is-ie naar de eeuwige jachtvelden.
Tom
Is het mogelijk om daar een litertje van mee te nemen naar Erp ?Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
If not, is thinner dan wel geschikt voor het schoon weken van de ISV of is het te aggressief ?