Tot 300PK zonder interne aanpassingen is geen probleem.. Stuur Pedro maar eens een PB. En tuners als JD en HTT weten ook wel raad met een 1.8T.
leon meen je dat nou als ik allen mijn turbo aanpas krijg ik dan ook al zoveel pk's zal der waarschijnlijk nog wat aan gepast moeten worden neem ik aan moet ik dan niet denken aan andere cilinder krukas nokkenassen ect ? want wil wel dat het goed gebeurt maar das logisch toch?
ben zo goed als overgehaald om het om dit blok tegaan kietelen minder romslom en als ikzo om me heen hoor met wat aan passingen heb je ook veel pk's en wat ik begrijp nog goed koper ook
Tot 300PK zonder interne aanpassingen is geen probleem.. Stuur Pedro maar eens een PB. En tuners als JD en HTT weten ook wel raad met een 1.8T.
weet je wat ik heb gemerkt als je een grote schuur of garage heb is dergelijk project starten mogelijk kan je het in delen doen even laten rusten sparen weer wat doen ect
maar dan voor nu ga ik voor de grotere turbo ect want wat ik zo om me heen hoor kan je aardig wat met die blokken aardig fucken
maar als jullie nog mensen weten die ook zo iets hebben gedaan of bezig zijn zouden jullie mij met die gene in contact kunnen brengen bijvoorbaat bedankt
Die heeft het geleverd en gemonteerd en de software geschreven, maar dat wil niet zeggen dat ik niet weet hoe het moet..
De volgende upgrade doe ik helemaal zelf.. ( op de mapping na dan, dat kan ik zeker niet).
Ik ga in 2009 een AEB motor naar 2.0 brengen met een GT3582R turbo.
hmmmm klinkt wel spannend wat je van plan bent leon
maar hoeveel paardjes heb je dan voor je auto gespannen niet weinig neem ik aan
maar een AEB moter is dat geen quattro? want dat is mijn motor code ook en dat is een quattro en i love quattro
ik g weer even verder op onder zoek uit
Nee, de motorcode heeft niks met je aandrijving te maken (quattro), maar ik heb wel een quattro toevallig..
En met de plannen zal het vermogen tussen de 400-500PK op de wielen worden..
Ik wil helemaal geen RS4...
De volgende wordt een b7 avant en misschien zelfs wel een diesel, maar de B5 blijft..