Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 44 van de 44

Onderwerp: 2.0TFSI ECU flash (chippen)

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Het grappige is dat die van Eszes eigenlijk vrij standaard is, 2 Diverters, chip op maat (op RON100) en een zeer kleine aanpassing aan de TT bak.
    Ik heb de waarden (zie *) van de RS6 van Eszes hier toen gezien , en dat zag er allemaal top uit met relatief weinig aanpassingen (of zoals Leon zegt "vrij standaard").

    (* "Op de rollenbank 553pk met een duidelijke afvlakking bovenin, vanwege te weinig koeling op die bank. Vermoedelijk loopt het door tot boven de 600 pk. En dat bij 784 Nm tussen 3000~5500 rpm").

    Als je dan ziet wat MTM (toch niet de minste) allemaal uit de kast moet halen:Andere turbo's , andere uitlaat van voor tot achter , andere koppakking , andere benzinepomp , bak aanpassingen etc. , etc..........

    535 pk en 730 Nm koppel voor 11.504,00 Euro:
    http://www.mtm-online.de/de/Audi/RS6...T=mrs6450535qx

    568 pk en 770 Nm koppel voor 19.505,00 Euro:
    http://www.mtm-online.de/de/Audi/RS6...T=mrs6450568qx

    nb.Eszes rijdt met RON100 en ik geloof ook nog met een toevoeging die het vermogen doet toenemen , dit is bij MTM volgensmij niet het geval.

    @RACY , wat is het vermogen van je Evo , ik geloof dat je het in verband met verzekering etc. liever niet zegt , zeg dan gewoon van welk vermogen je droomt dan weet ik ook genoeg ?
    Laatst gewijzigd door janzeeschuimers; 29-10-09 om 14:47.

  2. #42

    Standaard

    Mooie van die Evo's is dat ze het uit een 2.0 turbo 4 cilinder zoveel vermogen halen.
    Audi S3 quattro
    Zündapp KS50 1979

  3. #43

    Standaard

    Het mooiste woord in deze discussie vond ik toch wel: ouwelullenjaratelaandrijving

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bofkont Bekijk Berichten
    Mooie van die Evo's is dat ze het uit een 2.0 turbo 4 cilinder zoveel vermogen halen.
    de beleving is ook erg intens en rauw. Met name de vorige generatie impreza's en EVO's. En de boxer van de impreza, fantastische roffel. 2.0 blokken kunnen veel hebben. Alleen de modellen pff.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •