en dat doet die spiegel reflex van mij nou net niet nee (24 foto's per seconde haal ik nou net niet...)
@maarten & romano: wat een gevecht voor mr. tsjoening-expert zeg! :-D als het een troost mag zijn: voor mij zijn jullie beide kampioenen!
en wat die weitec set betreft hoor ik de 2 dingen die ik wilde horen. ln: comfortzone en 40/20 zodat ie horizontaal staat.
kga deze zomer deze set dan ook maar bestellen.
ik zou het graag via de D&W online shop willen doen (zo heb ik ze het goodkoopst). iemand ervaring mee?
en nog even de foto voor de verlaging: kijk vooral hoe hoog de voorkant stond.
en @ quatrrostyle, nee, nog geen plannen voor grotere velgen: staat wel erg mooi, maar dit is naar mijn idee een redelijk optimale combi om veel kilometers te maken:
In deze maat kan ik me topkwaliteit banden veroorloven (eindelijk de vredesteins kwijt: nu Michelin Exalto rondom: geeft nog een groter verschil dan die hele verlaging!)
Ook is deze velg erg licht, dus het ongeveerde gewicht is zo het laagst: vrijwel alle (grotere) velgen zijn (veel) zwaarder en dat beinvloed de wegligging (stuurgedrag) negatief.
Alexander,
Ja die velgen zijn echt supper licht en dat komt de wegliggen zondermeer ten goede. (heb ze zelf als winter wielen)
In hoogte voor / achter moet je eigenlijk niet meten van weg tot wielkuiprand. Voor is deze normaal 1 cm meer.
Aan de afstand dorpel tot wegdek voor en achter kun je zien waar de auto hoger of lager is.
Gerard
Ja, vredesteins waren hinderlijk taai, voorbanden waren al wel maand geleden tot op de draad versleten, natuurlijk ook nog vrij lang op winterbanden gereden.
en ik weet hoe je het officieel moet meten, maar optisch lijkt dat wel gek als de wielkuip voor veel meer ruimte heeft.
Auto ligt nu waarschijnlijk inderdaad een fractie voorover ja.