zijn die ook gemaakt dan 2.3e met 158pk?Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Ik had onder mijn Audi 100 2.3E 158 pk een combinatie van Eibach/bilstein.Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane
De eerste stap was de Eibach veren de tweede stap de bilstein dempers.
Met de Eibach's er onder werd het meteen al een heel andere auto en voelde veel stabieler aan.
Verder comfortabel op de rechte stukken en progresief in de bochten.
Na stap 2 werd het een beest van een auto qua weglegging.
Voorbeeld: op Zandvoort was ik in de bochten simpel de baas over een Ford sierra Cosworth 4x4, maar op het rechte stuk was hij wel sneller.
Ik heb altijd Eibach veren onder me Audi's gezet omdat het gewoon top is.
mvg, Hans.
Zie hier http://www.eibach.deOorspronkelijk geplaatst door hvl
En dan zoeken op pro-kit
mvg Michel.
ik heb mijn toenmalige VW VR6 toen in 1998 eens laten doen bij S&G autosport in Numansdorp www.s-g.nl zijn niet de allergoedkoopste wel zeer serieus!
Of bij Prins techniek www.prins-techniek.nl deze hebben jarenlange ervaring in de race- en rally techniek en weten hoe het moet!
BIJ TWENTANO ??Oorspronkelijk geplaatst door jeroen
Twentano Banden & Velgen
Aardoliestraat 14-16
7553 GT Hengelo
T: 074-2424275
F: 074-2502597
E: info@twentano.nl
I: http://www.twentano.nl
ik heb eibach Sportline (Sport Springs) onder men A3 staan, zeer tevreden van! ongeveer 30 mm verlaagd en toont stoerder eh.
wegligging is perfect en comfort is gebleven!
nu heb ik wel een vraagje omtrent de veren... hoeveel km kan hier max met gedaan worden?
grtz
koen
Da's lastig te zeggen. Hangt sterk af van de wegen (veel slecht wegdek, veel drempels zorgt voor meer belasting), de kwaliteit van de schokbrekers, het gewicht van de auto...
Goede veren kunnen in principe een autoleven mee, slechte willen nog wel eens slap worden. De meeste veren zullen aan hun eind komen door roest, waardoor een breuk optreedt.
bij m'n vorige a4 waren orginele veren aan de voorzijde gebroken, een ring was eraf.
bij gewoon gebruik merk je niet veel, alleen in de bochten.
toen zijn er onder garantie van m'n garage nieuwe eibach veren onder gekomen, met 30 mm verlaging.
die a4 heb ik inmiddels niet meer, maar onder de huidige a4 ook weer met eibach verlaagd.
ik hoor prijzen van rond de 2/300 euro incl uitlijnen en montage
ben een poosje in de weer geweest voor mn A3 ambition toen
rond de 300 zou mij ook nog best zijn, alleen wil ik een bedrijf in zuidholland, liefst regio rotterdam
sportline of Pro twijfel ik nog over, ben nu 15 mm verlaagd en wil graag nog een cm of 3/4 lager, dan kom je uit op sportline denk ik, maar dat scheelt weer veel met comfort
het is voor een Golf V GTI
iemand tips in deze buurt ?
In de buurt van Rotterdam zit sg banden en wegliggings specialist in Numansdorp op precies te zijn.
www.s-g.nl
Ik heb mijn toenmalige Golf 3 VR6 laten doen daar dmv Eibach veren, prima zaak niet de allergoedkoopste wel serieus!
dus als ik het goed begrijp heb je alleen eibach veren vervangen en heb je nog de standaard schokdempers erop zitten.Oorspronkelijk geplaatst door HUY
nou snap ik wel dat als je ze allebei van eibach doet je het max. eruit haalt. maar aangezien ik de mijne iets voor de 2ton(km) weg doe vindt ik het een beetje te prijzig om veren en schokdempers te vervangen want ik heb er dan niet zo lang plezier van.
is het dan een goed idee om de veren alleen te vervangen?
dus kan beter veren en schokbrekers vervangen.Oorspronkelijk geplaatst door tom
dat wordt me een te duur geintje voor die 25000KM die ik nog ermee ga rijden. dus blijft ie maar op eenzame hoogte staan