Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: Bonkend/krakend geluid rechtsvoor

  1. #1

    Standaard Bonkend/krakend geluid rechtsvoor

    Sinds enige tijd hoor ik bij het wegrijden met maximale stuuruitslag (thuis van de oprit af of wegrijden uit parkeervak) enkele klappen/bonken bij mijn rechtervoorwiel. Het is net of het wiel dan iets raakt. Ik kan helemaal niet zien dat dit inderdaad gebeurt.
    Mijn auto gaat binnenkort voor de APK, dus ik hoop de garage even voor te zijn.

  2. #2
    Erik Brouwers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    45
    Posts
    815
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Kan iets met je draag armen te maken hebben! dit is een veel voorkomend probleem bij audi! Kijk eens of er speling op het wiel zit.....en of hij kraakt als je het zelf in veert!
    Vijf in lijn blijft zeer fijn 2.3NG Cabriolet

  3. #3

    Standaard

    Ik heb dit met mijn A3. Ik heb hem na laten kijken afgelopen week en het blijkt aan de rubbers te liggen van de stabilistatiestang. Gebeurt het vaakst aan de bestuurderskant schijnt

  4. #4

    Standaard

    is makkelijk zelf te doen. rubbers en beugels, tussenstangetjes kosten zo'n 60 euro bij de dealer.zo'n 1.1/2 uur werk
    makkelijkste met een brug. even google dan heb je een fotohandlieding
    gang is alles.

  5. #5

    Standaard

    Dank jullie voor de tips, ik zal dit weekend even kijken (als het weer het een beetje toelaat).
    Bij de APK bleek de voordemper stuk te zijn (had dat zelf vlak van te voren ook ontdekt, dus hoopte dat dit het zou zijn,,,,, niet dus.
    Dus nu jullie tip maar even nakijken


  6. #6
    Erik Brouwers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    45
    Posts
    815
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Klopt dit komt ook met regel maat voor! heb ze bij mij ook vernieuwt! :roll:

  7. #7
    Erik Brouwers's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Leeftijd
    45
    Posts
    815
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    vooral als auto,s meer gereden hebben.... Succes er mee!
    Vijf in lijn blijft zeer fijn 2.3NG Cabriolet

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Bij mij is het de eerste keer dat ze af zijn, na ongeveer 74.000km

  10. #9

    Standaard Re: Bonkend/krakend geluid rechtsvoor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarten_a6
    Sinds enige tijd hoor ik bij het wegrijden met maximale stuuruitslag (thuis van de oprit af of wegrijden uit parkeervak) enkele klappen/bonken bij mijn rechtervoorwiel. Het is net of het wiel dan iets raakt.
    Ik heb nu net hetzelfde...
    Kan je met dit euvel nog een maand rijden (+/- 3000 km)? (ik zou dit werk willen combineren met het onderhoud van de wagen).

  11. #10

    Standaard

    Ik rijd al maanden met dit euvel. Ik heb er ook alleen maar last van bij maximale stuuruitslag en bij het wegrijden. Verder heb ik er geen last van.
    Dus een paar duizend km moet wel lukken.

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maarten_a6
    Ik rijd al maanden met dit euvel. Ik heb er ook alleen maar last van bij maximale stuuruitslag en bij het wegrijden. Verder heb ik er geen last van.
    Dus een paar duizend km moet wel lukken.
    Ik heb dit probleem ook op mijn A4. Is het al opgelost bij jou en waar ligt het precies aan? Ik dacht eerder aan draagarmen ofzo.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •