Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Stuurbekrachtiging doet zeer vreemd!

  1. #1

    Standaard Stuurbekrachtiging doet zeer vreemd!

    Hallo allen,

    Het is om gek van te worden! :-X Ik rij een A6 uit 2000, 2.4 V6 automaat (geloof een B4). Het probleem is het volgende, met rijden geen probleem maar......inparkeren is een DRAMA! Totaal geen bekrachtiging met stationair draaien. Nu heb ik 5 maanden geleden de stuurpomp laten vervangen (niet bij de dealer) is heel even beter geweest maar nu wederom het zelfde probleem. Zo erg zelfs dat ik laatst met een gangetje van 60 de rotonde naderde en remde om de rotonde op te rijden het stuur gewoon niet meer wilde omdraaien. (was blij dat ik reed en niet mijn vrouwtje :-D ) Maar ik schrok me wel de .......! Zal de nieuwe pomp nou ook weer stuk zijn? Ik weet het nu echt niet meer, misschien dat jullie mij verder kunnen helpen.

    Greetz Reyko

  2. #2
    audimechanic
    Guest

    Standaard

    Zit er wel Stuurolie in?

    En anders riekt dit naar een defect stuurhuis! Overgens niet mee doorrijden, kan gevaarlijke situaties veroorzaken.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audimechanic
    Zit er wel Stuurolie in?

    En anders riekt dit naar een defect stuurhuis! Overgens niet mee doorrijden, kan gevaarlijke situaties veroorzaken.
    Hoi bedankt voor de snelle reactie. Ja stuurolie genoeg! Maar het stuurhuis kan het dus ook zijn. Waar zit dat exact en zijn daar niet twee types in? Heb ik me laten vertellen! En daar moet zeker de halve motor eruit gesloopt worden of kom je daar gemakkelijk bij?

  4. #4
    audimechanic
    Guest

    Standaard

    Subframe zal los moeten, is wel een redelijke klus.

    Is overgens ook een duur onderdeel. Verkijk je daar niet op, maarja niet kunnen sturen is ook dodelijk..

  5. #5

    Standaard

    Duur? Het zal een keertje niet duur zijn! Hoe duur ongeveer? Zijn ze ook gebruikt te krijgen? En wat doet dat stuurhuis dan eigenlijk? Het is toch vreemd dat ie alleen met stationair niet wil sturen (althans heel zwaar) en als ik maar een beetje gas geef dat het dan wel gaat.

    groet reyko


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •