Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Remslijtage Lawaai met remmen Audi A3

  1. #1

    Standaard Remslijtage Lawaai met remmen Audi A3

    Als ik met mijn audi (a3 1999) op lage snelheid rem maakt hij een schurend geluid (je voelt het ook echt in je pedaal).Ik dacht eerst gewoon ijzer op ijzer (blokken versleten) maar dan doet hij het weer een hele tijd gewoon? Ik snap er niks meer van. Ook mijn ABS lampje gaat soms aan , dan weer een tijdje niet! Heel vaag allemaal. Iemand enige ervaring met deze klachten of een betrouwbaar reparatie adres in de buurt van Zoetermeer?Danku. :shock:

  2. #2

    Standaard

    Rijd je veel met de auto of staat hij ook weleens een tijd stil? Als de auto een tijd heeft stilgestaan dan komt het schurend geluid van de roest die op de schijven zit.

    Het ABS lampje wat soms spontaan aan en uit gaat kan misschien wel te mkaen hebben met een defecte abs sensor stuk.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drix
    Rijd je veel met de auto of staat hij ook weleens een tijd stil? Als de auto een tijd heeft stilgestaan dan komt het schurend geluid van de roest die op de schijven zit.

    Het ABS lampje wat soms spontaan aan en uit gaat kan misschien wel te mkaen hebben met een defecte abs sensor stuk.
    Ik rij dagelijks met de auto maar ik heb wel vaak roest op mijn velgen van de schijven. Maar kan het zo zijn dat je het in je pedaal voelt?Je hebt echt het idee van er gaat iets niet goed.Wat de ABS betreft heb ik inderdaad het idee dat het een sensor is of de bedrading misschien.Bedankt nog voor je info!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •