Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Resultaten 161 tot 173 van de 173

Onderwerp: Wie rijdt er al op winterbanden?

  1. #161

    Standaard

    wintervelgen zijn btw 205/55/r16
    en zomervelgen 235/45/r17

  2. #162

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.237
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieter-jan1 Bekijk Berichten
    wintervelgen zijn btw 205/55/r16
    en zomervelgen 235/45/r17
    'K heb dezelfde combinatie's en dat past.
    Zomervelgen zijn 7.5 J ET35 ( staat inderdaad aan binnenzijde van mijn velgen )
    Wintervelgen zijn 7 J ET42

    Is wel een A6 bwjr 2001 ipv jou A4.

    Groeten

    Freek123

  3. #163
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    a.s. dinsdag gaan m'n winterbanden er onder.
    Wilde eerst m'n set stalen velgen met winterbanden (205-60-16 Conti TS810, nieuwe set, nog nooit gebruikt)
    inruilen tegen een set lichtmetaal bij de dealer. Dus gewoon simpele vraag gesteld
    wat ik bij zou moeten leggen als ik de stalen velgen zou inruilen.
    Na 1 week kreeg ik bericht dat ze geen interesse hadden om de set in te ruilen.
    Reden hiervoor was dat ze die set niet meer verkocht konden krijgen.
    Ik heb ze maar bedankt voor de geweldige service!! (5 maanden geleden bijna 58000,00 euro afgetikt
    en dan krijg je zo'n reactie)

  4. #164
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti2 Bekijk Berichten
    a.s. dinsdag gaan m'n winterbanden er onder.
    Wilde eerst m'n set stalen velgen met winterbanden (205-60-16 Conti TS810, nieuwe set, nog nooit gebruikt)
    inruilen tegen een set lichtmetaal bij de dealer. Dus gewoon simpele vraag gesteld
    wat ik bij zou moeten leggen als ik de stalen velgen zou inruilen.
    Na 1 week kreeg ik bericht dat ze geen interesse hadden om de set in te ruilen.
    Reden hiervoor was dat ze die set niet meer verkocht konden krijgen.
    Ik heb ze maar bedankt voor de geweldige service!! (5 maanden geleden bijna 58000,00 euro afgetikt
    en dan krijg je zo'n reactie)
    Hier nu weer eens zo'n typisch voorbeeld wat me stoort aan commerciele mensen met een IQ van -10 Het is zo simpel, de vraag word gesteld wat moet ik bijlappen... Als je er nul voor teruggeeft vraag je toch de volle mep! Maar doe ik ieder geval een prijsopgave! en vraag de oud-ijzer boer om die stalen velgen op te komen halen.. Ik train mijn mensen op dit soort dingen, ongelovelijk dat mensen die dingen moeten verkopen van 25.000 tot 100.000,-plus, dit niet kunnen... En ja klantgericht denken, ook al zoiets!

    Nou deze dealer heeft een stel van die onbenullen in dienst en je kunt idd beter ergens anders een setje lichtmetaal scoren..

    Succes ermee..

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  5. #165
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    54
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Sterker nog, dit commercieel wonder komt met de mededeling dat hij het aan het magazijn heeft gevraagd en
    dat die gezegd hadden dat ze er geen interesse in hadden omdat ze al te veel voorraad hadden.
    Nu ben ik zelf ook verkoper, maar de mensen in het magazijn bij ons zijn toch wel de laatste die een beslissing
    nemen op commercieel gebied. Dit is echt de druppel voor mij. Ik had m'n buik al vol van m'n dealer door eerdere akkefietjes, maar
    nu zullen ze me daar toch zeker never nooit meer terug zien voor een nieuwe Audi.


  6. #166
    E320CDI Gelato's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2007
    Leeftijd
    54
    Posts
    5.869
    Kudos
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti2 Bekijk Berichten
    Sterker nog, dit commercieel wonder komt met de mededeling dat hij het aan het magazijn heeft gevraagd en
    dat die gezegd hadden dat ze er geen interesse in hadden omdat ze al te veel voorraad hadden.
    Nu ben ik zelf ook verkoper, maar de mensen in het magazijn bij ons zijn toch wel de laatste die een beslissing
    nemen op commercieel gebied. Dit is echt de druppel voor mij. Ik had m'n buik al vol van m'n dealer door eerdere akkefietjes, maar
    nu zullen ze me daar toch zeker never nooit meer terug zien voor een nieuwe Audi.
    Ik heb dan wel altijd de neiging om de directie een briefje te schrijven, en ze zo'n verhaal uit te leggen, als het je om de velgen gaat en niet om de emotie krijg je met een beetje geluk een leuke aanbieding..... kun je altijd nog afscheid nemen...

    Gegroet Gelato
    Ice cream is exquisite, what a pity it isn't illegal

  7. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freek123 Bekijk Berichten
    'K heb dezelfde combinatie's en dat past.
    Zomervelgen zijn 7.5 J ET35 ( staat inderdaad aan binnenzijde van mijn velgen )
    Wintervelgen zijn 7 J ET42

    Is wel een A6 bwjr 2001 ipv jou A4.

    Groeten

    Freek123

    et 35 en et 42 lijkt mij toch een redelijk verschil, morgen komen ze eronder, zal vlug weten of het past he

  8. Ad
  9. #168
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik moet wel zeggen dat mijn winterbanden meer lawaai maken... Klopt dat wel?

  10. #169
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lee Bekijk Berichten
    Ik moet wel zeggen dat mijn winterbanden meer lawaai maken... Klopt dat wel?
    Vaak wel doordat het loopvlak groffer is opgebouwt meer uit blokjes als zomerbanden.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  11. #170
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ah! gelukkig!

  12. #171

    Standaard

    Tuurlijk Lee, heb je dat profiel wel eens bekeken? Ik hoor ze zelfs nog door mn uitlaatgeluid heen ... (en dat wil wat zeggen)

    Weet iemand waar ik trouwens stikstof kan halen voor mn snowtires? Gewoon bij de profile ofzo?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  13. #172
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.565
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Stikstof voor autobanden is achterhaald/onderuitgehaald Bob. Gewoon lucht (is al 80% stikstof)

    Stikstof bied, aantoonbaar, geen voordelen in personenauto's. Op de website van Auto en Motortechniek wordt dat helemaal uitgelegd.
    Ik ben er ook mee gestopt.
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  14. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti2 Bekijk Berichten
    Ik heb ze maar bedankt voor de geweldige service!! (5 maanden geleden bijna 58000,00 euro afgetikt
    en dan krijg je zo'n reactie)
    Knuppels... dat heet nou klantenbinding.

    Gewoon even marktplaats raadplegen voor een leuke set en de oude set op MP zetten. Ben je zo kwijt als je niet de hoofdprijs vraagt.
    Als die dealer een beetje service wil verlenen dan hadden zij dit voor je gedaan; hadden ze je ook nog een leuke nieuwe set kunnen aanbieden / verkopen.


    Ik heb onlangs een leuke set 16" origineel Audi 5-spaaks lichtmetaal (5 stuks, waarvan 1 echt nieuw!) op marktplaats gescoord voor 300 euro.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •