Ons wel maar de Polo nietOorspronkelijk geplaatst door Fioontjuh
Wat was het doorslaggevende argument hem toch te verlagen,
en hoe ga je hem verlagen (veren, veren/dempers, schroefset)?
Ons wel maar de Polo nietOorspronkelijk geplaatst door Fioontjuh
Wat was het doorslaggevende argument hem toch te verlagen,
en hoe ga je hem verlagen (veren, veren/dempers, schroefset)?
Umm, nouja iedereen zat te zeiken en ik zei altijd NEE doe ik niet, maak er geen kart van (scheur nu als een gek over drempels... kan ook nooit goed zijn opzich) en vind zelf ook mooier als ie iets lager is (vandaar niet 80 maar 40mm)
Ennuh, alleen veren, heb nagevraagd, tot 40 mm is t mogelijk om alleen veren te doen, dat is niet heel extreem slecht voor je schokbrekers (echt goed kan t ook nooit zijn maargoed boeie)
En over tig jaar doe ik er wel een keer air ride in maar dan moet ik wel eerst ff miljonair worden ofzo.. dit is de goedkoopste oplossing en t proberen waard.. :P
Ik bedoel, geef toe.. dit kan ook niet langer... morgen is t geen POLO TOUAREG meer!
Vind ik niet aardig ten opzichte van je Polo om hem met een Touareg te vergelijken. Maar enige vergelijking met een Golf Cross Country gaat op
Eigenlijk vind ik de Golf Cross Country een grappige auto en zo'n beetje de aardigste (~ origineelste) Golf II om te hebben (na een Golf II Rally G60 vanzelfsprekend).
Tja, als jij het liever met een aan overgewicht lijdend, benzineslurpend SUV'ertje vergelijkt, wie ben ik dan om dat tegen te spreken...
Voor wat voor merk veren heb je eigenlijk gekozen?
Weer een laagvlieger erbij straks dus... De tijd die je kwijt bent om over drempels te kruipen pak je in de bochten wel terug.. 8)
Staat strak hoor een verlaagde polo. En NL-powahh is nie duur met dat spul.
Ik heb mijn polo ook verlaagd... Als ik bukte had ik voorheen zo'n bouwvakkers-look. Das nu verleden tijd. (foto is voor verlaging 8) )
Ja tuurlijk Tom, zet even aan tot dergelijke taalverfraaiing.